Індивідуальний план роботи вчителя географії Горобець О.І. 6-7 клас
6 клас
Hоrobets1965@ukr. net
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Форма опрацювання |
Форма контролю |
1 |
Підземні води |
07.04 |
Опрацювати § 47. В атласі на карті «План місцевості» с. 17. Знайти джерело. Виписати в зошит назву та визначити чому воно утворилося саме в цьому місці. Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер Hоrobets1965@ukr. net |
2 |
Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. |
08.04 |
Опрацювати §48, виконати дослідження с. 196 Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
3 |
Узагальнення знань з теми «Гідросфера» |
14.04 |
1.Гідросфера – водна оболонка Землі, яка складається з... в) температури, тиску та вітру. 2. Океани Землі за площею розташовані в такому порядку: в) Північний Льодовитий, Атлантичний, Тихий, Індійський. 3. Найсолонішим морем Землі є: 4. Найбільшими річками планети є: 5. Найглибшим озером Землі є: 6. За якою схемою здійснюється великий кругообіг води в природі? а) Океан – атмосфера – суходіл – Океан; б) Океан – атмосфера – Океан; в) суходіл – атмосфера – суходіл 7. В яких одиницях вимірюється солоність води? а) кг; б) ‰; в) %; г) м3 8.Як називають місце, де річка впадає в іншу водойму? а) витік; б) річище; в) гирло; г) притока 9.Підвищення води в річці, яке відбувається в певний період року і щорічно повторюється це: а) паводок; б) живлення; в) межень; г) повінь 10.Як називають підземні води, які розташовані на першому від поверхні водотривкому шарі гірських порід? а) верховодка; б) ґрунтові; в) міжпластові; г) артезіанські 11.Найбільші запаси прісної води містять: а) річки; б) озера; в) льодовики; г) підземні води 12.Найбільш активно людина використовує... а) підземні води; б) воду річок; в) воду озер; г) льодовики; д) болота
Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або вайбер |
4 |
Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі. |
15.04 |
Опрацювати 54 Завдання з картою с.214-215 Відповідати на запитання Зробити фото виконаних завдань
|
Фото завдань відправити в особисті повідомлення Фейсбук або вайбер |
5 |
Грунтовий покрив земної кулі. Людина і біосфера. |
21.04 |
Опрацювати §55виконати завдання на с. 223( Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або вайбер |
6 |
Природні комплекси як наслідок взаємозв?язків між компонентами природи. |
22.04 |
Опрацювати §56 виконати завдання з картою с. 206 (звернути увагу на правило ПК) Відповідати на запитання Зробити фото виконаних завдань
|
Фото завдань відправити в особисті повідомлення Фейсбук або вайбер |
7 клас Hоrobets1965@ukr. net
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Форма опрацювання |
Форма контролю |
1 |
Природні зони Євразії |
17.03 |
Опрацювати §51-52. Завдання. Користуючись картою форзаца, перелічіть усі природні зони материка, які змінюють одна одну з півночі на південь. Визначте природні зони, що охоплюють найбільшу площу на материку Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
2 |
Природні зони Євразії |
19.03 |
Опрацювати §53-54. Нанести на контурну карту пустелі с. 207 Зробити фото виконаних завдань
|
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
3 |
Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об?єкти, віднесені до світової спадщини ЮНЕСКО |
31.03 |
Опрацювати §55. Завдання 1,4 с. 213. Зробити фото виконаного завдання в зошиті |
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
4 |
Населення Євразії |
02.04 |
Опрацювати § 56. Виконати завдання «Мої дослідження» с. 216 Зробити фото виконаного завдання в зошиті |
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
5 |
Найбільші держави Європи та Азії. Практична робота 10(закінчення). Позначення назв географічних об?єктів. |
31.03 |
Опрацювати §56. Виконати роботу з картою с. 216 Зробити фото виконаного завдання в зошиті |
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |
6 |
Зв?язки України з країнами Європи і Азії. Дослідження. Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об?єктів та природних комплексів. |
02.04 |
Повторити §56. Виконати тести 1-5 с. 218 Зробити фото виконаного завдання в зошиті |
Фото відправити в особисті повідомлення Фейсбук або на вайбер |