A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Шахівська територіальна громада
Донецька область, Покровський район

Звіт за 2019 рік

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомі Шахівської сільської ради

за 2019 рік

 

Протягом 2019 року виконавчий комітет Шахівської сільської ради працював над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом звітного періоду до Шахівської сільської ради надійшло  454 звернень громадян, з них: 98 звернення на особистому прийомі сільського голови, його заступника та секретаря сільської ради.

Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них стосується питань аграрної політики та земельних відносин – 334 звернень, соціальної політики та соціального захисту населення – 45, транспорту і зв’язку – 18, комунального господарства – 11 звернень та інших – 23 звернення.

За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 383 звернень; відмовлено у задоволенні – 23 звернень; надано роз’яснення на 48.

Актуальними залишаються питання:

  • питання виділення земельних ділянок, встановлення меж земельних ділянок, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства і т.д.  
  • соціального захисту, надання матеріальної допомоги учасникам АТО, надання матеріальної допомоги тяжкохворим мешканцям сільської ради, про часткове звільнення від оплати на харчування дітей багатодітних сімей, які відвідують освітні навчальні заклади і т.д ;

Проведений аналіз звернень, які надійшли до виконкому, підтвердив актуальність питань комунального господарства, а саме: ремонт мереж водопостачання, ремонт колодязів громадського користування, ремонт доріг, благоустрій населених пунктів і т.д.

Аналіз кількості та характер звернень громадян, які звернулися до виконавчих органів сільської ради протягом звітного періоду, показав, що найбільша кількість звернень від пенсіонерів - 111, безробітних – 39, осіб з інвалідністю  ІІІ групи - 30, багатодітних сімей – 17 і т.д .

Постійно ведеться організаційна робота зі зверненнями громадян у виконавчому органі сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

З метою безумовного виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008  №109/2008 щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення, відповідних заходів щодо оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, щомісячно аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять до  виконкому сільської ради, вживаються заходи для усунення причин, які викликають скарги.

Проводиться постійна робота по організації особистих прийомів сільського голови.

Також забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний сайт Шахівської громади (https://shahivska-gromada.gov.ua//), де мешканці сільської ради мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб Шахівської сільської ради.

Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік розглянуті 23 грудня 2019 року на засіданні  виконавчого комітету Шахівської сільської ради.

Керівник органу заслухав звіт відповідальної особи за звернення громадян, спеціаліста І категорії з документообігу, архівної справи та звернень громадян Павленко М.В.

Під час розгляду підсумків роботи із зверненнями громадян за 2019 рік були зроблені, у тому числі, і організаційні висновки. Рекомендовано наступне :

 - Вживати заходів  щодо недопущення  фактів порушення термінів  розгляду звернень громадян та документів, установити жорсткий контроль за якісною підготовкою письмових відповідей у визначені законодавством терміни (постійно);

- Проводити  щомісячний аналіз роботи з документами, зверненнями громадян, контрольними документами;

- Надавати практичну та методологічну допомогу структурним підрозділам сільської ради з питань виконання вимог Законів України «Про звернення громадян», інших законодавчих актів України (постійно);

- Про роботу зі зверненнями громадян періодично інформувати на офіційному сайті Шахівської сільської ради (щоквартально).

З метою належного опрацювання звернень громадян, підвищення особистої відповідальності у сфері роботи зі зверненнями громадян керівником органу забезпечено:

  •  особистий контроль за дотриманням термінів та взятих зобов’язань щодо вирішення порушених у зверненнях питань тощо;
  •  щомісячні доповіді відповідальної особи за звернення громадян керівнику органу.

Керівником органу забезпечено проведення особистих прийомів громадян не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох виїзних.

За 2019 рік:

-      Проведено     46  особистих прийомів, на яких прийнято     66   громадян, якими порушено    66   питань;

-      проведено     18    виїзних прийомів у    11  населених пунктах (с.Торецьке, с.Никанорівка, с.Вільне, с.Нове Шахове, с.Іванівка, с.Маяк, с.Панківка, с.Володимирівка, с.Новоторецьке, с.Бойківка, с.Коптєве), на яких прийнято   32  громадян, якими порушено   32  питання.

Проаналізувавши та узагальнивши причини надходження  колективних звернень громадян, встановлено, що основними напрямками розв’язання існуючих проблем на відповідній території є:

- поліпшення інфраструктури сільської ради;

- проведення заходів з благоустрою території населених пунктів;

- ремонт об’єктів комунальної сфери;

 

Разом з тим, існує і позитивний досвід. Результатом роботи у цьому напрямку стало вирішення наступних питань:

- частково поліпшено інфраструктуру сільської ради;

- частково проведено ремонт об’єктів комунальної сфери.

Виконавчий комітет Шахівської сільської ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

 

 

Спеціаліст І категорії з документообігу,

архівної справи та звернень громадян                                         М.В. Павленко

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь