Електронний кабінет роботодавця
Шановні роботодавці!
Запрошуємо вас скористатися сервісом служби зайнятості
«Електронний кабінет роботодавця»!
Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому Ви можете з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Щоб отримати доступ до власного електронного кабінету, зверніться до свого особистого консультанта в центрі зайнятості для отримання логіну і паролю.
Після реєстрації Ви з легкістю зможете переглядати:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в центрі зайнятості;
- подання 3 ПН в електронному вигляді
- історію направлень центром зайнятості працівників, в тому числі на тимчасові роботи;
- виконання договорів на громадські роботи, договорів на працевлаштування після навчання;
- тематику семінарів для роботодавців.
Також передбачена можливість переглядати звіти, які подавались до центру зайнятості, перелік послуг центру зайнятості.
Сподіваємось, що ця послуга сприятиме нашій подальшій плідній співпраці!
Посилання: https://www.dcz.gov.ua/cabinet
За більш детальною інформацією звертатися
до Добропільського міського центру зайнятості
(відділ взаємодії з роботодавцями, 2 поверх,9 кабінет)
або за телефоном 2-88-41