ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА: ПЕРЕВАГИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
Пенсійний фонд України проводить масштабну роботу щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. Пропонуємо і вашому підприємству долучитися до сучасних сервісів вебпорталу ПФ та скористатися такою можливістю!
Навіщо потрібно подавати трудову книжку працівника для оцифрування?
це є безпечний і зручний доступ до її даних;
роботодавець дбає про соціальні гарантії робітника, який завдяки «Електронній трудовій книжці» буде дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність і сплачені страхові внески;
організація знижує витрати на папір, картриджі, зберігання паперових архівів;
виключені помилки, пов’язані з людським фактором при заповненні даних;
втрати електронних документів виключені;
зникає необхідність вручати звільненому працівникові його трудову книжку.
Щоб сформувати електронну трудову книжку, спеціалісту підприємства потрібно:
1. Увійти до системи на портал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua через електронну печатку підприємства;
2. В розділі «Комунікації з ПФУ» обрати підрозділ «Відомості про трудові відносини».
3. Додати кольорові скан-копії трудової книжки та копію заяви- згоди на передачу та обробку персональних даних.
4. Передати звернення, натиснувши «Відправити до ПФУ».
Електронний документообіг – це оптимізація бізнес-процесів і підвищення якості роботи будь - якої організації.