Річний звіт директора закладу. 2024-2025 навчальний рік
ЗВІТ
директора КУ “Шахівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів”
Лягуші Галини Олексіївни
за 2024-2025 н.р.
ВСТУП
Відповідно до наказу МОН України від 23.03.2005 №178 “Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю”, з метою утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, представляємо вашій увазі звіт про діяльність та підсумки роботи Шахівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Сучасна освіта, реалізуючи Концепцію Нової української школи, ставить перед закладами освіти завдання щодо створення оптимальних умов для індивідуального розвитку, вияву творчих запитів учнів, формування компетентної, конкурентоспроможної, соціально зрілої, креативної особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості. Але зараз наша країна переживає дуже складні часи. В умовах введення в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією росії, освітяни - на своєму вчительському трудовому фронті. Тому міністр освіти О. Лісовий визначає, що МОН має стати частиною стратегії оборони: у навчальних закладах необхідно виховувати свідомих громадян і майбутніх розробників технорішень для перемоги, лідерів суспільної думки. Серед напрямів роботи він назвав такі:
- подальша цифровізація освіти, створення цифрової екосистеми;
- адаптація до наслідків війни: створення механізмів для ефективного онлайн-навчання, а там, де дозволяє безпекова ситуація, - повернення до офлайну;
- турбота дітей, які виїхали за кордон і які залишаються в Україні: вимірювання освітніх втрат та розроблення системи їх надолуження;
- визначення ролі вчителя як одного з ключових партнерів, союзників.
У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор закладу освіти, керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом закладу освіти та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.
Свою роботу та роботу закладу представляю відповідно до чотирьох напрямів внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності, за якими оцінюють роботу навчального закладу експерти інституційного аудиту, а саме:
- Освітнє середовище закладу освіти;
- Система оцінювання здобувачів освіти;
- Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників;
- Управлінські процеси закладу освіти.
РОЗДІЛ І. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Освітній процес у КУ”Шахівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів” розпочався відповідно до структури навчального року з 01.09.2024 року та тривав по 30.05. 2025 року. Навчальні заняття організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого директором освітнього закладу та семестровою системою: І семестр тривав з 01.09.2024 року по 27.12.2024; ІІ семестр з 13.01. по 30.05.2025 року.
Особливістю 2024-2025 н.р. у закладі була організація та проведення освітнього процесу в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, викликаного початком повномасштабної російсько-української війни. Педагогічною радою закладу освіти від 30.08.2024 року №1 було прийнято рішення про запровадження дистанційної форми навчання. Під час проведення дистанційного навчання учителями закладу освіти для забезпечення якісного викладання матеріалу та виконання програми використовувалися всі наявні ресурси, у тому числі використання освітніх платформ «Моя школа», «Всеосвіта», «На урок», месенджерів «Viber», «Telegram», Google Meet, Zoom для проведення онлайн-уроків, індивідуальних консультацій зі здобувачами освіти через мобільний та інтернет зв’язок.
Значна увага звертається на добір навчальних матеріалів і стратегії роботи з учнями під час уроків. Також складено зручний розклад навчальних занять, промоніторено забезпеченість учнів гаджетами.
Педагогічним колективом закладу проводиться робота щодо збереження і розвитку мережі. На початок 2024/2025 навчального року у закладі було відкрито 11 класів, із них 1-4 – 4 класи, в яких навчається 64 учні; 5-9 – 5 класів, у яких навчається 106 учнів; 10-11 – 2 класи, в яких навчається 38 учнів. У закладі навчається 10 учнів з особливими освітніми потребами на інклюзивній формі навчання.
Станом на 5 вересня 2024 року кількість учнів становила 208 осіб. Середня наповнюваність в класах складає 19 учнів. На кінець навчального року у закладі навчається 200 учнів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз причин руху учнів свідчить, що вибуття учнів зумовлені зміною місця проживання: переїзд за кордон та в інші міста України.
Основними напрямами роботи щодо забезпечення соціальної підтримки дітей пільгових категорій є виявлення, облік і створення умов для їхнього навчання виховання й розвитку.
Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору
Право громадян на доступну освіту реалізується шляхом впровадження різних форм навчання, однією з яких є навчання за інклюзивною формою. Протягом 2024-2025 навчального року у закладі освіти, відповідно до заяв батьків та висновків ІРЦ, було організовано інклюзивне навчання для 10 учнів з ООП. Організовано роботу з 8 асистентами вчителів, які пройшли курсову перепідготовку. На початок навчального року для учнів з особливими освітніми потребами розроблено індивідуальну програму розвитку за участю батьків, класних керівників, психолога. ІПР протягом року переглядалася, доповнювалася відповідно до можливостей та розвитку дітей. За висновками ІРЦ введено корекційно- розвиткові заняття з розвитку мовлення, соціально-побутового орієнтування, ЛФК, корекції розвитку. У закладі освіти тричі на рік відбувається засідання команди супроводу дітей з ООП щодо складання та доповнення індивідуальної програми розвитку дитини із залученням фахівців з Іллінівського інклюзивно-ресурсного центру.
Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час освітнього процесу в у 2024/2025 навчальному році знаходився під щоденним контролем адміністрації закладу освіти.
У журналі реєстрації інструктажів з ТБ були внесені теми бесід з правил дорожнього руху, правил протипожежної безпеки, з профілактики отруєння, правил безпеки при користуванні газом, правил безпеки з користування електроприладами, правил безпеки з вибухонебезпечними предметами, правил безпеки на воді та інші виховні заходи з попередження усіх видів дитячого травматизму.
Учителями проводилися інструктажі з безпеки життєдіяльності, що зафіксовано в журналах на уроках фізичної культури, фізики, хімії, інформатики, біології, бесіди з попередження усіх видів дитячого травматизму перед виходом на осінні, зимові та літні канікули.
У 2024/2025 н.р. педагогічний колектив особливу увагу приділяв бесідам безпечної поведінки під час воєнного стану.
Питання безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу та в побуті обговорювалися під час засідань педагогічних рад, на нарадах при директорі, на класних батьківських зборах.
Проведена соціальна паспортизація класів, закладу. Складені і опрацьовані списки дітей-сиріт, дітей-інвалідів, дітей, які знаходяться під опікою та позбавлені батьківського піклування, дітей з багатодітних сімей, із малозабезпечених сімей, із неповних сімей, дітей учасників АТО. Класні керівники та вчителі постійно тримають під контролем своїх учнів. Володіють інформацією про місце знаходження дітей в позаурочний час, залучають до гурткової роботи, в разі потреби проводять індивідуальні бесіди з батьками та дітьми.
Головні завдання підготовки у сфері цивільного захисту закладу освіти у 2024-2025 навчальному році в основному виконані. У навчальному закладі були затверджені плани основних заходів підготовки цивільного захисту на 2024-2025 н.р.. Підготовка з цивільного захисту учнів закладу освіти проводилася під час вивчення курсів «Здоров’я, безпека, добробут» у 5-7-х класах, “Основи здоров’я” у 8-9 класах; предмета – Захист України у 10-11-х класах.
Соціальний захист
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у закладі, проводиться згідно з діючим законодавством. 2 рази на рік складаються та поновлюються списки здобувачів освіти соціально - незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:
- Діти – сироти – 2;
- Діти, позбавлені батьківського піклування –1;
- Діти-інваліди – 3;
- Діти-напівсироти – 17;
- Діти з багатодітних сімей – 64(27 сімей);
- Діти з малозабезпечених сімей -8;
- Діти одиноких матерів – 21;
- Діти з неблагополучних (деструктивних) сімей – 6;
- Діти, чиї батьки виконували свій службовий обов'язок в зоні АТО, ООС та служать в ЗСУ -14;
- Кількість дітей, батьки яких загинули під час захисту України, або померли внаслідок ведення на території України бойових дій - 1;
-діти,постраждалі внаслідок воєнних дій - 56.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації закладу освіти. Для них була організована участь у новорічних заходах з подарунками, відпочинок у дитячих таборах. Протягом 2024-2025 навчального року практичними психологами: Ковальовою Г.А., Редчиць Н.В. здійснювався психологічний супровід здобувачів освіти згідно розробленого річного плану роботи закладу, основними пріоритетними напрямками, врахуванням формату навчання та особливостей воєнного стану.
Упродовж навчального року були проведені заходи щодо адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, а саме:
- психологічний супровід адаптації здобувачів освіти 1 класу до навчання у школі
І ступеня (НУШ);
- вивчення стану адаптації учнів 5 класу до навчання у школі ІІ ступеня;
- вивчення стану адаптації учнів 10 класу до навчання у школі ІІІ ступеня;
- вивчення стану адаптації учнів 4 класу до навчання у школі ІІ ступеня.
Протягом 2024-2025 навчального року серед здобувачів освіти Шахівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів проводилися заходи з профілактики шкідливих звичок, насильства, протидії булінгу, правил безпечної поведінки та попередження протиправної поведінки, безпеки в Інтернет-просторі тощо.
Основний зміст просвітницької роботи в закладі проходив за такими напрямами:
– ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та впровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків;
– інформування з питань запобігання та протидії домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні;
–інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;
– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);
– ознайомлення учасників освітнього процесу із алгоритмом дій у разі ввімкнення сигналу повітряної тривоги;
– популяризація ненасильницької моделі поведінки;
– формування моральної поведінки, активної життєвої позиції, єдності слова і діла в особистості, готовності брати активну участь у житті своєї держави;
– ознайомлення педагогів та батьків здобувачів освіти з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини.
З метою попередження жорстокості серед молоді, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі були проведені такі заходи:
– для учнів 1-4 класів: бесіди: «Твоя безпечна поведінка», «Зростаємо без насилля», тренінг «Викресли булінг із свого життя», тренінгове заняття «Насилля і булінг. Протидія булінгу», відео-презентація «Булінг у школі. Як його розпізнавати», годинна спілкування «Світ без насилля. Скажемо насиллю «Ні», години спілкування «Безпечна поведінка у спілкуванні», «Урок толерантності або вчимося співчувати»:
– для учнів 5-9 класів: заняття з елементами тренінгу «Конфлікти, їх суть», тренінгове заняття «Правила протидії насиллю», заняття з елементами тренінгу «Вчимося поважати один одного», година відкритих думок «Булінг у дитячому середовищі», година спілкування «Стоп Булінг», година спілкування «Конфлікти та їх розв`язання», тренінгове заняття «Як уникнути проявів булінгу над собою. Шляхи реагування», тренінг «Вирішуємо конфлікти мирним шляхом»;
– для учнів 10-11 класів: перегляд відеоролику «Зупиніться! Моя історія про булінг та кібербулінг», година спілкування «Дві сторони булінгу-жертва і агрессор», тренінгове заняття «Толерантність-ціннісна й поведінкова складова особистості», круглий стіл «Маски булінгу».
В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», було проведено низку заходів: година спілкування «Мій улюблений світ без насилля» для учнів 3 класу; година спілкування «Світ без насильства. Скажемо насиллю «НІ», бесіда «Насилля. Булінг. Що це?» для учнів 4 класу; бесіда «Проблема насилля в казках» для учнів 2 класу; бесіда «Ніхто не має права ображати дитину» для учнів 1 класу; тренінгове заняття «Як протидіяти тиску. Як сказати «Ні» для учнів 9 класу; тренінгове заняття «Геть насильство над дітьми» для учнів 5 класу; тренінгове заняття «Правопорядок і законність» для учнів 6 класу; тренінг « Права людини в освітньому просторі» для учнів 7 класу; тренінгове заняття «Права учнівської молоді. Насильство. Механізм реагування» для учнів 10-11 класу.
Протягом року продовжувалася робота сторінки «Кабінет психолога» на сайті закладу та онлайн-консультування.
У 2024-2025 навчальному році було продовжено проєкт «Завжди поруч».
Традиційно у квітні 2025 у закладі проходив тиждень психології, який цьогоріч мав девіз «Єдність та неповторність – наш головний ресурс» та містив цікаві заходи, акції для здобувачів освіти.
Академічна доброчесність.
У нашому закладі освіти ми приділяємо велику увагу формуванню культури академічної доброчесності. Це не лише вимога сучасної освіти, а й запорука якісного навчального процесу, що базується на чесності, відповідальності та взаємоповазі.
Ми дотримуємося таких принципів:
- старанність, самостійність у навчанні;
- відповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок;
- толерування думок інших, взаємоповага та підтримка;
- гідна та моральна поведінка під час навчального процесу та поза ним.
У рамках реалізації цього напрямку роботи у 2024/2025 н.р. було проведено низку заходів:
- обговорення завдань «Положення про академічну доброчесність закладу освіти» на засіданнях МО та внесення коректив;
- лекції для вчителів та здобувачів освіти («Академічна доброчесність: актуальність та основні аспекти», «Академічна доброчесність. Плагіат, його види», «Охорона інтелектуальної власності та запобігання поширенню плагіату »);
- виховні бесіди для здобувачів освіти;
- наради («Дотримання ст.42 Закону України “Про освіту щодо порушення академічної доброчесності”», «Про запобігання і протидію корупції в закладі освіти», «Реалізація заходів забезпечення політики академічної доброчесності у 2024/2025 н.р.»).
Бібліотека Шахівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів є ключовим осередком інформаційної взаємодії, що забезпечує доступ до освітніх ресурсів, сприяє розвитку культури читання та формує критичне мислення.
Основні напрями діяльності бібліотеки:
Забезпечення здобувачів освіти і педагогів необхідною навчальною та художньою літературою.
Використання цифрових освітніх платформ, електронних книг і онлайн-бібліотек.
Проведення літературних конкурсів, тематичних виставок, обговорень книг.
Організація інтерактивних заходів, спрямованих на формування інформаційної грамотності.
Співпраця з педагогами у створенні ресурсів для підтримки освітнього процесу.
Пошук нових шляхів комплектування бібліотеки.
Бібліотека – це не лише місце для читання, а й відкритий простір для спілкування, саморозвитку та творчості, який об’єднує всіх учасників освітнього процесу.
Наша мета – створити комфортне середовище для навчання, розвитку та натхнення!
Пріоритетні завдання роботи бібліотеки, які виконувались протягом 2024-2025 навчального року:
- Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, освітнього процесу, виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги, реалізації концепції Нової української школи.
- Формування у здобувачів освіти засобами книги вмінню навчатися впродовж життя, самоосвіті, навичкам свідомого осмисленого добору джерел інформації, критичного мислення та володіння сучасними технологіями.
- Підвищення загальних функцій бібліотеки, які вміщують інформаційне забезпечення освітнього процесу, надання інформаційно-методичної допомоги здобувачам освіти, росту професійної компетентності педагогічних працівників та знання сутності сучасних освітніх та виховних технологій.
- Координація роботи бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками в популяризації книги, в задоволенні інформаційних потреб користувачів пов’язаних зі свідомим вибором професії.
- Виховання у здобувачів освіти інформаційної культури, культури читання, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів.
- Систематична робота бібліотекаря зі збереження та розширення книжкового фонду; формування книжкового фонду, основу якого складала українська книга; розширення книжкового фонду засобами проведення доброчинних акцій «Подаруй книгу бібліотеці»..
Протягом 2024-2025 навчального року було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення інформаційної культури читачів. Були проведені наступні виставки:
"Світ книг відкриває двері у знання" – виставка нових надходжень у бібліотеку.
"Моя Україна – моя гордість" – книги про історію, культуру та традиції України.
"Класика – це завжди сучасно" – виставка творів класичної української та світової літератури.
"Зимові історії для душі" – новорічні та різдвяні книги, казки.
"Світ українського театру" – до Дня театру (7 грудня).
"Різдвяна казка у книгах" – твори про зимові свята, традиції.
"Видатні педагоги та їхні ідеї" – книги про освіту, навчання.
"Мова – душа народу" – до Дня рідної мови (21 лютого), книги про українську мову.
"Про любов у літературі" – до Дня Святого Валентина.
"Шевченкове слово – вічне" – до Дня народження Тараса Шевченка (9 березня).
"Екологія та майбутнє планети" – книги про природу, захист довкілля.
"Всесвітній день книги" – (23 квітня) книжковий ярмарок, виставка найпопулярніших книг.
"Наука – це цікаво" – виставка науково-популярної літератури.
"Герої України: пам’ятаємо" – до Дня пам’яті та примирення (8 травня).
"Читай! Дізнавайся! Досліджуй!" – рекомендації книг на літні канікули.
РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Адміністрація закладу освіти здійснювала контроль за виконанням програм, календарно-тематичним плануванням, якістю викладання предметів. Матеріали контролю були узагальнені в наказах, які доводилися до відома педагогічних працівників. Відповідно до річного плану закладу та з метою контролю за виконанням навчальних планів і програм у 2024-2025 навчальному році, адміністрацією закладу було здійснено перевірку виконання навчальних програм у 1-11 класах. Перевіркою підтверджено, що освітній процес у 1-11 класах здійснюється згідно діючих навчальних програм, затверджених Міністерством освіти і науки України.
За підсумками 2024 – 2025 навчального року із 200 здобувачів освіти 1 – 11 класів:
60 здобувачів освіти 1-4-х класів –оцінені вербально;
119 здобувачів освіти 5-10 класів оцінені і переведені на наступний рік навчання;
21 здобувач освіти отримав свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка;
21 здобувач освіти отримав свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка;
7 здобувачів освіти – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».
Моніторингові дослідження
Адміністрація закладу постійно здійснює контроль за навчальними досягненнями здобувачів освіти через моніторингове дослідження за такими напрямками: вивчення якості навчальних досягнень здобувачів освіти за результатами семестрового та річного оцінювання; вивчення навчальних досягнень кожного класу окремо та в порівнянні з іншими класами навчального закладу; встановлення рівня досягнень здобувачів освіти класу з усіх предметів інваріантної частини навчального плану; опрацювання результатів підсумкових контрольних робіт та ДПА. Але відповідно до Закону України від 08.11.2024 р. № 3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2025 року» та з метою збереження життя і здоров’я учнів в умовах воєнного стану цьогоріч учні 4, 9 та 11 класів звільнялися від проходження ДПА.
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-11 класів протягом 2024/2025 навчального року здійснювалося за 12-ти бальною шкалою відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Збирається також інформація про здобувачів освіти, які мають рівень досягнень з одного-двох предметів нижчий основного свого рівня. Встановлюється, скільки ще учнів може навчатися на високому чи достатньому рівні, що це за учні і з якого класу. На основі зібраної інформації за І семестр проводився її аналіз і був складений прогноз якості знань на кінець року як по закладу, так і по кожному класу окремо. І як результат - рівень навчальних досягнень за ІІ семестр підвищився.
За підсумками проведеної роботи приймаються управлінські рішення щодо виконання поставлених цілей. Серед них: створення належних умов для продуктивної співпраці учасників освітнього процесу; пошуки нових форм і методів проведення уроку; проведення індивідуальної роботи з здобувачами освіти; організація занять предметних гуртків, факультативів; налагодження спільної роботи закладу освіти і батьків; відпрацювання контролю з боку класних керівників за підготовкою учнів до уроків, ведення зошитів, станом відвідування закладу освіти, присутністю на онлайн уроках; удосконалення контролю з боку адміністрації за освітнім процесом.
Результати навчальних досягнень здобувачів освіти 2024-2025 навчального року становлять:
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Кількісний показник рівня навчальних досягнень здобувачів освіти закладу є таким (у порівнянні з минулим навчальним роком):
- високий рівень – 10 учнів (7,1 %) - у минулому навчальному році - 12 учнів (7,7%);
- достатній рівень – 36 учнів (25,7%) - 33 учня (21,3%);
- середній рівень – 94 учня (67,1 %) - 110 учнів (70,5%).
Аналіз показує, що якість навчальних досягнень учнів у 2024-2025 навчальному році становить 32,8%. У порівнянні з минулим роком (29%) збільшилася на 3,8%.
Аналіз стану успішності по класах показав наступні якісні показники навчальних досягнень у відсотках та середній бал класів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Однією з найголовніших причин не високого рівня знань здобувачів освіти є невисока організованість здобувачів освіти до онлайн навчання, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, не вимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі, відсутність інтернету, евакуація сімей. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.
У Шахівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів активно впроваджується система формувального оцінювання, яка допомагає не лише вимірювати знання здобувачів освіти, а й сприяти їхньому особистісному та академічному зростанню.
Технологія формувального оцінювання проста й складна водночас. Проста, бо інструментарій вже є готовий і створити власний – теж не проблема. Складна, бо треба переосмислити свою вчительську роль. Це не контрольне оцінювання, де ви ставите відмітку за репродукцію знань. Це спосіб зібрання інформації про те, як учні просуваються в своєму навчанні, з якими проблемами стикаються, наскільки вміють їх долати, а також це – розширений зворотній зв’язок для здобувачів освіти. Формувальне оцінювання призначене, передусім, для відслідковування розвитку компетентностей і, як правило, не перетворюється в оцінку в журналі
Основні підходи до формувального оцінювання у закладі:
Зворотний зв’язок від учителів:
- Учні отримують не просто оцінку, а детальний аналіз своїх сильних і слабких сторін.
- Використовуються коментарі, індивідуальні рекомендації та подальші кроки для покращення результатів.
Самооцінювання та взаємооцінювання:
- Учні вчаться аналізувати власні успіхи, визначати зони розвитку.
- Формуються навички конструктивної критики та командної роботи.
Діагностичне оцінювання на початку теми:
- Визначення рівня знань учнів перед вивченням нового матеріалу.
- Адаптація навчальних програм відповідно до індивідуальних потреб класу.
Гнучка система оцінювання:
- Використання шкали «Досягнення – Прогрес – Вдосконалення».
- Можливість повторного виконання завдань для покращення результату.
Технологічні інструменти для оцінювання:
- Використання Google Forms, Padlet, Mentimeter для інтерактивного оцінювання.
- Гейміфікація навчання (бейджі, рейтинги, цифрові сертифікати).
У Шахівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів формувальне оцінювання допомагає учням розвивати критичне мислення, вчитися на своїх помилках і ставати більш впевненими у власних силах.
Система оцінювання неможлива без інформування учнів про критерії оцінювання та розуміння того, як і за що їх оцінюють. Процес інформування і оприлюднення потрібно розпочинати із критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених МОН України Проте вони є загальними і використовується як основа, своєрідний каркас, за допомогою якого відбувається система оцінювання.
Результати анкетування: «Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предметів, які викладають?»
Рис. 3. Результати анкетування: «Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення? (можна обрати декілька варіантів відповідей)»
Рис. 4. Результати анкетування: «В яких формах Ти, як правило, отримують зворотній зв'язок від вчителів щодо навчання»
2024 - 2025 н. р. значна увага приділялася роботі з обдарованими дітьми, втілювались у життя заходи щодо реалізації програми «Обдарована дитина».
Ефективною формою роботи для реалізації, утвердження своїх здібностей є предметні олімпіади, конкурси.
У І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад взяли участь 164 учні 6-11-х класів, у ІІ етапі –36 учнів (деякі учні брали участь в декількох олімпіадах).
У І етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т.Г. Шевченка взяли участь 25 учнів 5-11-х класів, у ІІ етапі - 7 учнів.
У І етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика взяли участь 42 учні 3-11-х класів, у ІІ етапі -9 учнів. Учениця Гриньова Поліна (8 клас) взяла участь у ІІІ етапі та була нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Олімпіади проводилися відповідно до графіка в дистанційному режимі. У цілому відсотковий показник учасників шкільних олімпіад зменшився порівняно з попередніми навчальними роками. Найбільша кількість учасників була зафіксована на олімпіадах з історії, біології, математики, англійської мови, української мови.
Керівництвом закладу було узагальнено матеріали. Переможці І етапу предметних олімпіад взяли участь у ІІ етапі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За результатами 2024/2025 навчального року Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» нагороджено 5 учнів 5-8 класів:
- Куц Анастасія - 5 клас;
- Клочков Кіріл - 6 клас
- Мельнишина Єва - 6 клас;
- Соболь Дар’я - 7 клас;
- Гриньова Поліна - 8 клас.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, робимо висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.
Виховна робота
Відповідно до статті 15 Закону України «Про повну загальну середню освіту» у закладах освіти виховний процес є невід'ємною складовою освітнього процесу і має ґрунтуватися на загальнолюдських, культурних цінностях українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, дотримання прав і свобод людини -громадянина тощо.
Повномасштабна війна з Росією змінили наше звичне життя. Тому зараз завдання вчителя – не просто навчити, дати знання з певного предмета, забезпечити виконання навчальної програми, а й заспокоїти, порадити, дати життєві орієнтири. Виховання – це наскрізний процес, який формує цінності, здатність справлятися з невизначеністю та складністю, уміння вчитися, підтримувати фізичне та емоційне благополуччя, співпереживати і дипломатично вирішувати конфлікти.
Система виховної роботи закладу, заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини.
Виховна робота з учнями була проведена за такими орієнтирами:
- виховання громадянина-патріота України;
- родинно-сімейне виховання;
- трудове;
- правове;
- національне;
- моральне;
- естетичне;
- формування здорового способу життя;
- запобігання негативних проявів серед учнів, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності;
- запобігання насильству над дітьми та торгівлі людьми.
Система виховної роботи школи забезпечує:
- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
- розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості в позанавчальній діяльності;
- згуртування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проєктах;
- соціальну захищеність і підтримку учнів;
- співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
- концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.
Педагогічний колектив закладу освіти застосовує різноманітні підходи до виховання учня як особистості, комплексно поєднуючи всі форми виховання в систему для забезпечення досягнення кінцевої мети конкурентоспроможного випускника та свідомого громадянина.
Виховний процес спрямований на:
-формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;
-формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до інших, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності пробачати і просити вибачення; протистояти виявам несправедливості, жорстокості;
-формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, вміння протистояти негативним проявам;
-виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;
-виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
-формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.
Протягом 2024-2025 навчального року було проведено наступні загальношкільні виховні заходи:
- свято Першого дзвоника;
- тиждень фізкультури та спорту;
- тижні безпеки дорожнього руху (листопад, травень);
- День захисника та захисниць України та свято Покрови;
- День учителя;
- Спортивні змагання "В здоровому тілі, здоровий дух";
- Всесвітній день домашніх тварин;
- День боротьби зі СНІДОм
- День української хустки;
- Новорічні свята;
- День Соборності;
- День єднання;
- День пам’яті жертв Голокосту;
- День пам’яті Героїв Крут;
- День пам’яті "Афганістан болить у моїй душі";
- День вишиванки;
- Міжнародний день рідної мови;
- "Ангели пам'яті", вшанування героїв Небесної сотні;
- свято Останнього дзвоника;
- День цивільного захисту;
- акції : «Кому потрібна допомога» (до Дня інвалідів). «16 днів проти насильства», «Милосердя»; «Посади своє дерево», долучилися до Всеукраїнської акції "Ангели пам'яті" та Всеукраїнського тижня протидії булінгу .
Цікавими були зустрічі з представниками поліції та ДСНС.
Педагоги забезпечували формування в учнів усвідомлення себе як громадянина української держави, виховували фізичну, моральну, художньо-естетичну, інтелектуальну, правову, трудову, екологічну культуру для успішної самореалізації в соціумі як громадянина, сім'янина, професіонала, носія української національної культури .Особливо цікавими для здобувачів освіти були:
- перший урок на тему «Ми українці – гордий народ нескореної країни»;
- заходи щодо відзначення Дня партизанської слави та початку підпільно-партизанського руху в Україні;
- проведення уроків мужності, лекцій, семінарів, диспутів, бесід, засідань «круглих столів», присвячених історії підпільно-партизанського руху за темами: «Партизанський рух в Україні», «Рух опору в Україні», «Стежки, опалені війною»;
- участь у заходах на підтримку учасників бойових дій, поранених військовослужбовців (Акція «Оберіг для Героя», акція з виготовлення і збору окопних свічок для захисників і захисниць України;
- заходи до Дня пам’яті жертв Бабиного Яру;
- заходи щодо відзначення Дня захисника України та Дня українського козацтва;
- виховні години «В єдності і сила народу» до Дня Гідності і Свободи;
- заходи до Дня української писемності;
- заходи щодо вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій;
- заходи до Всесвітнього Дня волонтерів «Вшановуємо волонтерів», «Виховуємо в собі готовність прийти на допомогу»;
- заходи «Ми – майбутні захисники» до Дня Збройних Сил України;
- заходи щодо відзначення Дня Героїв Небесної Сотні;
- заходи до Міжнародного дня рідної мови;
- роковини початку повномасштабної війни Росії проти України;
- заходи до Дня пам’яті і примирення, Дня Європи, Дня вишиванки, Дня пам’яті жертв депортації кримськотатарського населення;
- заходи до Дня Героїв;
Здобувачі освіти Шахівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів були активними учасниками Всеукраїнських та обласних конкурсів, акцій , змагань.
Результативність участі здобувачів освіти в конкурсах
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Важливою частиною демократичних процесів, які відбуваються як у закладі освіти , так і в суспільстві в цілому є учнівське самоврядування . Воно сприяє згуртуванню учнівського колективу, розвитку в здобувачів освіти громадської думки, ефективному входженню в доросле життя. Діти стають не просто спостерігачами шкільних подій, а їх творцями і учасниками.
Пріоритетними напрямками діяльності учнівського самоврядування в 2024-2025 навчальному році були:
- Учнівське самоврядування та лідерство.
- Права учнів та демократичне врядування.
- Волонтерство та соціальні ініціативи.
- Здоровий спосіб життя та спорт.
- Культурно-масові заходи та дозвілля.
- Освітні ініціативи та розвиток навичок.
- Екологічна свідомість.
- Медійна активність.
Учнівським самоврядуванням було проведено наступні заходи:
відеофестиваль"З Днем народження, моя Україно!" до Дня Незалежності України (24.08);
День знань (01.09); - Олімпійський тиждень спорту проведено під гаслом «Разом до перемоги!» (з 19-23.09);
флешмоб «Голуб миру» до Міжнародного дня Миру (21.09);
відео вітання до Дня учителя (01.10);
поетичний відеоконкурс «У нас єдина мета – Україна свята, нездоланна ніким і ніколи» в рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек (17.10);
- захід до Дня Захисника України, привітання воїнів, захід посвяти учнів 5-х класів у козачата (14.10);
- заходи до Дня української писемності та мови (09.11): проєкти «Мова моя солов’їна» (6-7 класи) та «Українське козацьке бароко» (8-9 класи), створення постерів, мемів, відео про нашу мову (7, 10 класи). квест «Нестор Літописець. Повість минулих літ» (9-11 ті класи);
- захід до Дня Гідності і Свободи (21.11);
загальношкільний виховний захід до Дня пам’яті жертв Голодомору акція «Запали свічу» (26.11);
- захід до Дня збройних сил України (06.12);
загальношкільне свято для дітей до Дня Святого Миколая (19.12);
захід до Дня Соборності України, акція «Ланцюг єднання» (22.01);
виховні заходи до відзначення Дня Героїв Крут (29.01);
виховний захід до Дня єднання українського народу (16.02);
- виховний захід до Дня Героїв Небесної Сотні (21.02);
літературна композиція до Міжнародного дня рідної мови (21.02),
Шевченківські читання та виховні заходи до відзначення дня народження Т.Г. Шевченка (09.03);
День пам’яті та примирення (08.05);
День вишиванки (19.05)
Свято останнього дзвоника (30.05);
Спільними зусиллями ми створюємо яскраве, активне та дружнє шкільне життя!
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Ефективність навчального закладу значною мірою залежить від злагодженої роботи колективу. Станом на кінець 2024/2025 н.р. освітній заклад на 100% укомплектований педагогічними працівниками.
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Рис. 5. Розподіл педагогічного колективу за категоріями та званням
Бібліотекар – 1
Загальна кількість пед. працівників – 24
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рис. 6. Віковий склад педагогічного колективу
Чоловіків – 2 (8,3 %), жінок – 22 (91,7%).
Протягом 2024-2025 навчального року педагогічні працівники закладу працювали над науково-методичною проблемою «Формування компетентного учня в умовах розбудови національної школи шляхом впровадження ефективних педагогічних технологій навчання і виховання» ,
«Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів в процесі становлення нової української школи»
у наступних методичних об’єднаннях:
-предметів суспільно-гуманітарного циклу;
-предметів природничо-математичного циклу;
-початкових класів;
-асистентів учителя;
-класних керівників.
Аналіз роботи методичних об’єднань засвідчує, що основну увагу вчителі приділяли підвищенню фахової майстерності, розвитку власної творчої особистості, спільному вирішенню завдань, поставлених методичними об’єднаннями щодо втілення сучасних інновацій та педагогічних технологій, сприяли творчому підходу до реалізації ідей програм з кожного предмета на забезпечення, засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання учнів. На засіданнях методичних об’єднань розглядались, зокрема, такі питання:
-виконання Державних стандартів освіти;
-вивчення й реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту;
-опрацювання методичних рекомендацій щодо вивчення базових дисциплін у 2024-2025 навчальному році;
-методика організації та проведення сучасного уроку;
-використання інтерактивних технологій як засіб підвищення ефективності уроку;
-формування предметних компетентностей в учнів;
-робота з творчо обдарованою молоддю, залучення до участі в різноманітних конкурсах, олімпіадах;
Робота методичних об’єднань була спланована, засідання проводилися на належному рівні з обговоренням науково-теоретичних питань і практичної діяльності вчителів.
Методична рада закладу забезпечувала планування, керівництво та аналіз методичної роботи протягом року. Майстерність учителів здійснювалася через постійне самовдосконалення, вивчення передового досвіду вчителів України та своїх колег шляхом самоосвіти та через участь у роботі методичних об’єднань, семінарах, виконанні особистих творчих планів.
Педагоги закладу освіти є активними членами веб спільноти освітян, працюючи на таких платформах, як «Всеосвіта», «На урок», «Прометеус» тощо, де проходять курси, беруть участь у семінарах та конференціях, розміщують власні методичні матеріали, створюють тести для перевірки рівня навчальних досягнень учнів.
Педагоги закладу освіти активно залучаються до роботи у вебінарах, онлайн-семінарах, онлайн тренінгах.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників закладу освіти дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітньо-виховного процесу на належному рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.
Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновки, що порівняно з минулим навчальним роком зріс рівень фахової майстерності педагогів. Педагогічний колектив закладу освіти в процесі своєї діяльності реалізував мету виховання, навчання та розвитку дітей, поставлену на початку навчального року.
Разом з тим в організації роботи педагогічних працівників багато невирішених проблем, суттєвих недоліків:
- недостатньо налагоджене взаємовідвідування уроків учителями;
- кожне методичне об’єднання автономне у своїй роботі й практично не пов’язане з роботою інших методичних об’єднань;
- педагоги залишаються інертними до публікацій методичних розробок у фахових виданнях;
потребує покращення робота по залученню вчителів до участі у обласному конкурсі «Учитель року»
У закладі розроблений План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік, схвалений рішенням педагогічної ради, затверджений та введений в дію наказом директора закладу освіти, яким передбачено проходження курсів підвищення кваліфікації на 2025 рік при Донецькому ІППО.
Цього року багато наших учителів підвищили свою кваліфікацію та отримали заслужені звання. Це ще один крок до вдосконалення освітнього процесу!
Результати атестації у 2024/2025 н.р.
Присвоєні кваліфікаційні категорії:
- «спеціаліст другої категорії» – 4;
- «спеціаліст першої категорії» – 1;
- «спеціаліст вищої категорії» – 1;
- тарифний розряд 12 – 4;
Підтверджено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії:
- «спеціаліст першої категорії» – 2;
РОЗДІЛ ІV. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
Як керівник закладу освіти розумію, що якість освітньої діяльності неможлива без розуміння шляхів розвитку закладу освіти. Цілі розвитку та основні кроки задля їх досягнення формулюються у Концепції розвитку, що містить визначення цінностей, які сповідує заклад.
Тому у 2024-2025 навчальному році адміністрація закладу освіти разом із педагогами закладу працює над удосконаленням якості освітніх послуг, які надає заклад, вироблення освітньої та наукової стратегії з урахуванням якісних змін у державі.
Протягом 2024-2025 н. р. заклад освіти працював за освітньою програмою (схвалено педагогічною радою, протокол №1 від 30.08.2024 року), складеною відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.
Освітня програма на 2024-2025 навчальний рік складається:
- для 1-4 класів за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Шияна Р.Б., затвердженою наказами МОН України від 12.08.2022 №743-22 ,
- для 5-7 класів за Типовою освітньою програмою для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти затвердженої наказом МОН України від 19.02. 2021 р. № 235,
- для 8-9-х класів за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405, таблиця 1,
- для 10 – 11 класів за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408, таблиця 2.
У Освітній програмі визначено вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання; коротко вказано відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу.
Освітня програма окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами.
Реалізація інваріантної та варіативної складових навчального плану здійснювалась за програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Варіативна частина робочого навчального плану в 2024-2025 н. р. була спланована на врахування побажання учнів, запитів батьків, кадрове та навчально-методичне забезпечення. Години варіативної складової використані для посилення вивчення предметів.
У 2024-2025 навчальному році навчальний заклад працював за річним планом, затвердженим за засіданні педагогічної ради № 1 від 30.08.2024 року, що включав розділи із управлінської діяльності, освітньої діяльності, навчально-методичної та виховної робіт, контрольно-аналітичну та фінансово-господарську діяльність закладу.
На даний час адміністрація навчального закладу, спільно з творчою групою педагогічних працівників закладу, працює над розробленням річного плану роботи закладу освіти на 2025-2026 навчальний рік. Річний план зроблений відповідно до Стратегії розвитку та освітньої програми, є основним робочим документом для організації повсякденної діяльності закладу освіти впродовж навчального року та передбачає реалізацію чотирьох основних напрямків роботи внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а саме щодо освітнього середовища, системи оцінювання освітньої діяльності учнів, системи педагогічної та управлінської діяльності. Стратегія розвитку закладу має реалізовуватися через систему планування.
Для здійснення самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі освіти розбудовується внутрішня система забезпечення якості освіти, що включає критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та здобувачів освіти, управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти, систему та механізм забезпечення академічної доброчесності, інклюзивного навчання тощо.
Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.
Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:
- вчителів, що атестуються;
- стан виховної роботи ;
- стан ведення класних журналів (електронних), особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;
- виконання навчальних програм та планів;
- перевірка навичок читання в початкових класах;
- організація та проведення курсів за вибором, факультативів;
- організація повторення навчального матеріалу з предметів інваріантної складової;
Результати перевірки були висвітлені в довідках і узагальнені наказами по закладу освіти, рішеннями нарад при директорі, педагогічних рад, доведені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.
Для успішної роботи та конструктивної взаємодії здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти важливе значення має створення сприятливого психологічного клімату у колективі. Психологічний клімат у закладі є визначальним чинником для створення комфортних умов для здобувачів освіти та педагогічних працівників. Завжди схиляюся до конструктивного вирішення конфліктів задля прийняття рішення, яке задовольнятиме учасників конфлікту.
Однією з важливих складових управлінського процесу є безумовне виконання вимог статті 30 Закону України «Про освіту», яка визначає перелік обов’язкової інформації, яку заклад має оприлюднювати на сайті навчального закладу. У закладі створений сайт, де є відкритий доступ до публічної інформації. Наказом по закладу призначений відповідальний за роботу сайту. Сайт закладу постійно оновлюється, висвітлює події, які відбуваються у житті закладу освіти. Життя навчального закладу висвітлюється також на офіційній Facebook-сторінці закладу, що є більш популярною серед учнів та батьків.
Для здійснення самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі освіти розроблена внутрішня система забезпечення якості освіти, що включає критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та здобувачів освіти, управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти, систему та механізм забезпечення академічної доброчесності, інклюзивного навчання тощо.
Взяли участь у проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямом «Управлінські процеси».
Результати оцінювання:
Стратегія розвитку та планування діяльності закладу – оцінено на достатньому рівні.
Формування відносин довіри, прозорості та дотримання етичних норм – оцінено на високому рівні.
Ефективність кадрової політики та професійного розвитку педагогічних працівників – високий рівень.
Організація освітнього процесу на засадах людяності та партнерства – високий рівень.
Академічна доброчесність – достатній рівень.
Загалом, управлінські процеси оцінені позитивно, з акцентом на високий рівень кадрової політики, організації освітнього процесу та достатній р академічної доброчесності. Водночас є резерви для покращення в питаннях довіри та прозорості.
Шахівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів активно впроваджує політику прозорості та відкритості, забезпечуючи доступ громадськості до інформації про свою діяльність.
Освітній процес – це безперервний розвиток, який вимагає нових ідей, стратегій та рішень. Попереду – новий навчальний рік, який ставить перед нами ще більш амбітні цілі. Виходячи з аналізу досягнень та викликів минулого року, ми визначили ключові напрями роботи на 2025-2026 навчальний рік.
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2025-2026 Н.Р.:
1. Забезпечити систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.
2. Розвивати критичне мислення учнів.
3. Урізноманітнювати форми роботи використання вчителями для впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі.
4. Вчителям під час проведення навчальних занять здійснювати наскрізний процес виховання, поєднувати виховний процес з формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів, акцентувати увагу на:
-повагу гідності, прав і свобод людини;
-морально-етичне виховання;
-розвиток громадянської свідомості та відповідальності;
-розвиток навичок критичного мислення;
-розвиток навичок співпраці та командної роботи;
– формування здорового та екологічного способу життя.
5. Вдосконалювати професійні компетентності для роботи в умовах дистанційного навчання.
6. Враховувати під час атестації та моніторингів педагогічної діяльності педагогічних працівників відповідність професійному стандарту вчителя
Сподіваюся, що набутий нами досвід розв’язання освітніх проблем забезпечить успішну практичну реалізацію завдань і викликів, які стоять перед нашим закладом освіти.




