Шахівська сільська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення

Дата: 01.11.2025 09:32
Кількість переглядів: 174

Фото без опису

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення  
щодо  питань інклюзивного освітнього середовища на тему «Разом до доступності: екосистема підтримки інклюзії в Шахівській громаді» о 16.00 10 листопада 2025 року.

 

Ініціатор та організатор громадського обговорення
Відділ освіти та соціально-гуманітарної роботи Шахівської сільської ради


Мета проведення громадського обговорення
врахування думки мешканців Шахівської сільської територіальної громади щодо 

- питань інклюзивного освітнього середовища;
- залучення громадськості,  зацікавлених сторін до процесу прийняття рішень на засадах прозорості та відкритості;
- створення платформи для обміну ідеями, вислуховування різних думок і врахування цінних пропозицій громадськості під час прийняття рішень.


Питання, винесені на обговорення:
Створення ефективного інклюзивного освітнього середовища за темою «Разом до доступності: екосистема підтримки інклюзії в Шахівській громаді» о 16.00 10 листопада 2025 року.


Нормативне забезпечення
Стаття 53 Конституції України,  статті 20 Закону України «Про освіту», ст. 6,7 Закону України «Про повну загальну середню освіту»,  Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про правовий режим воєнного стану».

Суть проблеми
Інклюзивне освітнє середовище — це система умов, засобів і способів, яка забезпечує рівний доступ до освіти для всіх учнів, зокрема й тих, хто має особливі освітні потреби, з урахуванням їхніх індивідуальних можливостей і потреб. Воно передбачає адаптацію навчальних програм та фізичної інфраструктури, створення атмосфери підтримки і поваги, залучення батьків та співпрацю з фахівцями для забезпечення успішного навчання та розвитку кожного учня. 


Ключові аспекти інклюзивного освітнього середовища
Адаптація освітнього процесу:
Модифікація навчальних програм, планів та методик відповідно до потреб учнів. 
Застосування різних форм навчання та оцінювання. 

Фізична доступність:
Забезпечення безбар'єрного доступу до приміщень та ресурсів закладу освіти. 
Використання універсального дизайну, що робить середовище зручним для всіх. 
Створення інклюзивної культури:
Формування толерантного ставлення до різноманітності серед усіх учасників освітнього процесу. 
Забезпечення психологічної підтримки, асистентського супроводу та формування почуття належності до спільноти. 
Партнерство та співпраця:
Активна залученість батьків як партнерів у навчанні. 
Співпраця з психологами, логопедами та іншими фахівцями. 
Ресурсне забезпечення:
Достатнє фінансування та підготовлений персонал. 
Використання ресурсів, наявних у громаді.
Інклюзивне освітнє середовище має на меті не лише забезпечити доступ до освіти, а й створити умови, де кожна дитина почувається комфортно, цінно та може повністю реалізувати свій потенціал, а також отримати досвід, що сприяє подоланню упереджень.

 
Посилання на зустріч
https://meet.google.com/cej-bshq-wqc

Посилання на опитування
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRezhjDZAmLRDG3UiMs_yQUVythLH2mxfx1izors4d0wfobA/viewform


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано