Індивідуальний план роботи вчителя біології, хімії Гейченко І.В.
Вайбер 095 07 42 369
№/ п |
Дата |
Час |
Зміст роботи |
Примітки |
|
1. |
06.04 |
08.30- 09.30
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів з біології, хімії ( соціальна мережа Viber). |
Хімія 7 клас: опрацювати параграф 23, зробити завдання 174 176 на стор. 140. Біологія 9 клас: опрацювати параграф 41, записати біологічний диктант. Біологія 8 клас: опрацювати параграф 44 та зробити конспект. Хімія 8 клас: опрацювати параграф 38, зробити завдання 8 на стор. 212. Біологія 6 клас: опрацювати параграф 48 та зробити конспект, підготувати пагони пеларгонії( калачиків) або листові пластинки хлорофітума, або інших кімнатних рослин і поставити їх в воду для практичної роботи. |
|
09.30- 11.30 |
Перегляд тестів на платформі «На урок». |
|
|||
11.30-12.30 |
Ознайомлення з листом МОН № 1/9-178 від 27.03.2020 «Щодо завершення 2019/2020 навчального року». |
|
|||
2. |
07.04 |
08.30- 09.30
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7,9,10,11,6 класів з біології, хім( соціальна мережа Viber). |
Біологія 7 клас: виконати тести https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-proecesi-zhittediyalnosti-tvarin-88228.html Хімія 9 клас: опрацювати параграф 34, мийна дія мила, зробити і оформити в зошиті домашній експеримент 2 на сторінці 195. 11 клас біологія п.44 зробити завдання 6,7 ст165 10 клас біологія п.80-87 зробити завдання – практичні роботи після параграфів. 6 клас твір-опис угрупування нашої місцевості. |
|
09.30- 11.00 |
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад». |
||||
3. |
08.04 |
08.30- 10.00
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 7,8,9 класів з біології, хімії( соціальна мережа Viber).
|
Біологія 9 клас: опрацювати параграфи 42, 4. зробити біологічний словничок в зошит з термінів. Хімія 8 клас, опрацювати параграф 39, зробити завдання 7 на стор. 216. Хімія 7 клас, повторити параграф 27, впр 197. |
|
10.00-12.00
|
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: « Викладання хімії в умовах дистанційного навчання». |
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya |
|||
12.00-13.00 |
Перегляд тестів на платформі «На урок». |
|
|||
4. |
09.04 |
08.30-09.30 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6.7,8,9 класів з біології та хімії ( соціальна мережа Viber).
|
Хімія 9 клас: опрацювати параграф 35, виконати завдання 435, сторінка 202. Біологія 8 клас опрацювати параграфи 44,45 та зробити конспект. 6 клас: опрацювати параграф 48 та зробити конспект. Біологія 7 клас, опрацювати параграф 43 та зробити конспект. |
|
09.30-11.30 |
Перегляд конференції Всеукраїнської на платформі «На Урок»з теми: «Проектні методи навчання». |
https://naurok.com.ua/conference/project
|
|||
5. |
10.04 |
08.30- 09.30
|
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6, 7, 8, 9 класів з біології, хімії ( соціальна мережа Viber).
|
Хімія 7 клас: зробити домашній експеримент на сторінці 161 і прислати мені на вайбер відео вашого приготування. Біологія 9 клас: виконати тести https://naurok.com.ua/test/evolyuciya-organichnogo-svitu-86208.html Овсієнко. Біологія 8 клас: опрацювати параграф 46 та зробити конспект. Хімія 8 клас: опрацювати параграф 40, виконати завдання 9 на стор. 222.
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: « Проектна діяльність в освітньому процесі». |
https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html |
|
11.30-12.30 |
Перегляд тестів на платформі «На урок». |
|
|||