Індивідуальний план роботи вихователя ГПД Шевчук С.О.
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1. |
27.04 |
1. Розроблення індивідуального плану роботи на період карантину. 2. Розміщення в соціальній мережі Viber «Кейс творчих завдань ГПД ». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
2. |
28.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber онлайн-бесіди «Особиста гігієна тіла – запорука здоров’я». 3. Збір матеріалу по темі «Організація ігрової діяльності молодших школярів через призму інтерактивних форм та методів в умовах групи продовженого дня» |
3. |
29.04 |
1. Самоосвіта.
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’ятки «Як уберегтися від коронавірусу». 3. Співпраця з класними керівниками 1-4 класів (постійно). |
4. |
30.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber інформації «Карантин. Сам удома(рекомендації батькам)». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
5. |
04.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Презентації «Пригоди краплини»;. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
6. |
05.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
7. |
06.05 |
1. Самоосвіта.
2. Перегляд інформації від Міністерства освіти і науки України (постійно). 3. Розробка матеріалів для виховних годин у ГПД. Опрацювання методичної літератури.
|
8. |
07.05 |
1. Самоосвіта;
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Рекомендації батькам « Як уберегти дитину від хвороб?» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
9. |
08.05 |
1. Самоосвіта;
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’яток «Виконання домашнього завдання», «Як розв'язувати задачу» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1. |
27.04 |
1. Розроблення індивідуального плану роботи на період карантину. 2. Розміщення в соціальній мережі Viber «Кейс творчих завдань ГПД ». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
2. |
28.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber онлайн-бесіди «Особиста гігієна тіла – запорука здоров’я». 3. Збір матеріалу по темі «Організація ігрової діяльності молодших школярів через призму інтерактивних форм та методів в умовах групи продовженого дня» |
3. |
29.04 |
1. Самоосвіта.
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’ятки «Як уберегтися від коронавірусу». 3. Співпраця з класними керівниками 1-4 класів (постійно). |
4. |
30.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber інформації «Карантин. Сам удома(рекомендації батькам)». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
5. |
04.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Презентації «Пригоди краплини»;. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
6. |
05.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
7. |
06.05 |
1. Самоосвіта.
2. Перегляд інформації від Міністерства освіти і науки України (постійно). 3. Розробка матеріалів для виховних годин у ГПД. Опрацювання методичної літератури.
|
8. |
07.05 |
1. Самоосвіта;
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Рекомендації батькам « Як уберегти дитину від хвороб?» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
9. |
08.05 |
1. Самоосвіта;
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’яток «Виконання домашнього завдання», «Як розв'язувати задачу» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1. |
27.04 |
1. Розроблення індивідуального плану роботи на період карантину. 2. Розміщення в соціальній мережі Viber «Кейс творчих завдань ГПД ». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
2. |
28.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber онлайн-бесіди «Особиста гігієна тіла – запорука здоров’я». 3. Збір матеріалу по темі «Організація ігрової діяльності молодших школярів через призму інтерактивних форм та методів в умовах групи продовженого дня» |
3. |
29.04 |
1. Самоосвіта.
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’ятки «Як уберегтися від коронавірусу». 3. Співпраця з класними керівниками 1-4 класів (постійно). |
4. |
30.04 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber інформації «Карантин. Сам удома(рекомендації батькам)». 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
5. |
04.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Презентації «Пригоди краплини»;. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
6. |
05.05 |
1. Самоосвіта.
2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами. 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
7. |
06.05 |
1. Самоосвіта.
2. Перегляд інформації від Міністерства освіти і науки України (постійно). 3. Розробка матеріалів для виховних годин у ГПД. Опрацювання методичної літератури.
|
8. |
07.05 |
1. Самоосвіта;
2. Розміщення в соціальній мережі Viber Рекомендації батькам « Як уберегти дитину від хвороб?» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |
9. |
08.05 |
1. Самоосвіта;
2. Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’яток «Виконання домашнього завдання», «Як розв'язувати задачу» 3. Індивідуальна бесіда з батьками в онлайн-режимі. |