Річний звіт директора школи
ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
ЗА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
На виконання пункту 3 наказу МОН України від 28.01.2005 №55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом МОН від 23.03.2005 №178, у відповідності до функціональних обов’язків та з метою подальшого розвитку демократичної культури в освітньому закладі, запровадження сталого стандарту планування та прийняття рішень з урахуванням інтересів та за участі педпрацівників, здобувачів освіти та їх батьків надається звіт про діяльність керівника освітнього закладу за 2020/2021 навчальний рік.
У своїй діяльності протягом звітного періоду керівник освітнього закладу керувався:
- Конституцією України;
- Законом України «Про освіту»;
- Законом України «Про повну загальну середню освіту»;
- Концепцією Нової української школи;
- Статутом закладу освіти;
- Стратегією розвитку закладу освіти на 2021-2026 р.р.;
- іншими чинними документами, що регламентують освітню діяльність.
Головне завдання освітнього закладу – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з цінними орієнтирами здобувача освіти, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації в житті, навчання та праці. Реалізація ключових компетентностей проходить червоною ниткою через освітню програму закладу у 2020-2021 навчальному році.
Прийняті управлінські рішення сприяли вирішенню та реалізації завдань, які були поставлені на 2020-2021 навчальний рік.
СТРУКТУРА І МЕРЕЖА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
На 05.09.2020 р. в закладі освіти навчалося 204 учні. На кінець 2020/2021 навчального року 198 учнів. Середня наповнюваність класів - 18,5 учнів.
Укомплектовано 11 класів. Школа І ступеня – 4 класи, школа ІІ ступеня – 5 класів, школа ІІІ ступеня- 2 класи.
Таблиця руху учнів
Клас |
На 04.09.2020 |
31.05.2021 |
Різниця |
Вибуло |
ЗНЗ району |
ЗНЗ інших районів |
Інші навч. заклади |
Виїхали за межі області |
Виїхали за межі країни |
1 |
17 |
16 |
-1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
21-3 |
18 |
-3 |
|
|
3 |
|
|
|
3 |
18-1 |
18+1 |
-1;+1 |
|
|
1 |
|
|
|
4 |
22-1 |
21 |
-1 |
|
|
1 |
|
|
|
5 |
19-1 |
18 |
-1 |
|
|
1 |
|
|
|
6 |
18 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
17 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
26-2 |
26+2 |
-2 |
|
|
1 |
|
1 |
|
9 |
15+1 |
15-1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
10 |
20 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
11 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
204 |
198 |
|
|
1 |
7 |
|
1 |
|
Аналіз причин руху учнів свідчить, що переводи зумовлені зміною місця проживання родини і пов'язані з переїздами. Усі діти охоплені навчанням.
Основними заходами щодо збереження контингенту учнів у 2020/2021 навчальному році були:
• Організація обліку дітей і підлітків на території обслуговування.
• Спільна робота з ДНЗ «Тополька».
• Контроль відвідування учнями навчальних занять.
У 2021/2022 навчальному році планується функціонування 11 класів.
Шкільна мережа |
Кількість учнів на початок року |
Кількість учнів на кінець року |
Середня наповнюваність |
1-4 класи |
73 |
72 |
18,3 |
5-9 класи |
100 |
98 |
200 |
10-11 класи |
32 |
32 |
16 |
Усього |
205 |
202 |
18,6 |
Усі класи – з українською мовою навчання. Поглиблене вивчення – відсутнє; профілі навчання: 10 клас – історичний, 11 клас - екологічний (за вибором дітей та батьків).
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Керуючись положенням про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх закладах, затвердженого наказом МОН України №8 від 12.01.16 р. (із внесеними змінами, згідно з наказом МОН України №624 від 06.06.16 р.), наказом МОН України №955 від 10.07.19 р. «Про внесення змін до наказу МОН України від 12.01.16 р. №8», згідно довідок ЛКК, заяв батьків (опікунів) та висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини Іллінівського інклюзивно-ресурсного центру та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, у 2020-2021 навчальному році в закладі працювало 3 класи з інклюзивною формою навчання (3, 4, 5 класи), в яких навчалися 5 учнів; для 1 учня 6 класу було організовано індивідуальне навчання у формі педагогічного патронажу.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження попереджувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», розпоряджень голови Шахівської сільської ради від 11.11.2020 № 413 «Про переведення Шахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на дистанційну форму навчання», від 30.11.2020 №510 «Про переведення Шахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на дистанційну форму навчання», наказів відділу освіти та соціально-гуманітарної роботи Шахівської сільської ради від 17.02.2021 №32-од «Про дистанційне навчання учнів 2 класу Шахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів», від 07.04.2021 №77-од «Про дистанційне навчання учнів 10 класу Шахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів» освітній процес в закладі освіти було організовано за допомогою технологій дистанційного навчання, а саме:
Засоби |
Мета використання |
Платформа Google Classroom |
для обміну завданнями та результатами виконаних завдань, додатковими матеріалами та посиланнями з відеопоясненнями
|
Платформа Google Meet |
для проведення занять у формі відеозустрічей
|
Платформа Padlet |
для обміну завданнями та результатами виконаних завдань
|
Ресурси месенджерів Viber, Telegram, Instagram
|
для проведення групових бесід, обміну файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями
|
Шкільний веб-сайт |
для додаткового доступу до інформації щодо організації дистанційного навчання
|
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
За результатами закінчення навчального року було здійснено аналіз навчальних досягнень здобувачів освіти закладу. Учні 1-3 класів під час аналізу не враховувались, оскільки їхні досягнення оцінювались вербально.
Таблиця
результатів навчальних досягнень
2020-2021 навчальний рік
Клас |
Кількість учнів |
ВР |
ДР |
СР |
НР |
Якість |
|||||||
На 05.09 |
Прибуло |
Ви-було |
На 31.05 |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
|
|
1 |
17 |
|
1 |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
21 |
|
3 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
18 |
1 |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
22 |
|
1 |
21(1) |
1 |
5 |
7 |
35 |
10 |
50 |
2 |
10 |
40 |
Всього 1-4 класи |
78 |
1 |
6 |
73 |
1 |
5 |
7 |
35 |
10 |
50 |
2 |
10 |
40 |
5 |
19 |
|
1 |
18(1) |
|
|
10 |
58,8 |
5 |
29,4 |
2 |
11,8 |
58,8 |
6 |
18 |
1 |
1 |
18(1) |
|
|
6 |
35,3 |
7 |
41,2 |
4 |
23,5 |
35,3 |
7 |
17 |
|
|
17 |
3 |
17,6 |
5 |
29,4 |
7 |
41,2 |
2 |
11,8 |
47 |
8 |
26 |
2 |
2 |
26 |
3 |
11,5 |
5 |
19,3 |
17 |
65,4 |
1 |
3,8 |
30,8 |
9 |
15 |
1 |
1 |
15 |
1 |
6,7 |
3 |
20 |
11 |
73,3 |
|
|
26,7 |
Всього 5-9 класи |
95 |
4 |
5 |
94(2) |
7 |
7,6 |
29 |
31,5 |
47 |
51,1 |
9 |
9,8 |
39,1 |
10 |
20 |
|
|
20 |
2 |
10 |
6 |
30 |
9 |
45 |
3 |
15 |
40 |
11 |
11 |
|
|
11 |
|
|
3 |
27,3 |
8 |
72,7 |
|
|
27,7 |
Всього 10-11 класи |
31 |
|
|
31 |
2 |
6,5 |
9 |
29 |
18 |
58,1 |
3 |
9,7 |
35,5 |
По школі |
204 |
5 |
11 |
198 (143) |
10 |
7,0 |
45 |
31,5 |
75 |
52,4 |
14 |
9,8 |
38,5 |
Дані досліджень, отриманих за результатами року, можна порівняти із результатами, досягнутими у 2018-2019 та 2019-2020 навчальних роках.
Порівняльна таблиця
результатів навчальних досягнень за останні три роки
Період |
Мають навчальні досягнення |
||||||||
1-3 бали |
4-6 балів |
7-9 балів |
10-12 балів |
Якість |
|||||
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
||
2018-2019 |
20 |
12,7% |
77 |
47,3% |
54 |
30% |
17 |
10% |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020 |
17 |
11,3 % |
73 |
48,7% |
45 |
30 % |
15 |
10 % |
37% |
2020-2021 |
14 |
9,8% |
75 |
52,4% |
45 |
31,5% |
10 |
7,0% |
38,5 |
Порівнявши результативність навчальних досягнень за останні три роки, маємо таку картину:
Якість знань здобувачів освіти 4-11 класів
КІЛЬКІСНО-ЯКІСНИЙ СКЛАД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Кадрова політика закладу освіти будується з урахуванням професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти.
Заклад освіти на 96% забезпечений педагогічними кадрами (є вакансія учителя фізики). У 2020-2021 навчальному році в закладі працювало 23 педагогічні працівники. З них: основних – 17, вихователів ГПД – 1, педагог-організатор – 1, психолог – 1, бібліотекар – 1, сумісників –2.
? вищої категорії – 3;
? першої категорії – 9;
? другої категорії – 3;
? спеціаліст – 1.
Мають звання:
?«старший учитель» - 2.
Мають нагороди:
? знак «Відмінник освіти України» - 2.
Мають стаж педагогічної роботи:
? від 3 до 10 років – 0;
? від 10 до 20 років – 9;
? від 20 років і більше – 14.
З них пенсіонерів – 2
Розподіл педпрацівників за віком:
? до 30 років включно – 0;
? 31-40 років – 5;
? 41-50 років – 7;
?51-54 роки – 5;
? 55-60 років – 4;
понад 60 років – 2.
Адміністративний склад: директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник директора з виховної роботи, завгосп школи.
Моніторинг атестації вчителів по кількісному складу свідчить про системність атестації. Кількість педагогів, які пройшли атестацію у 2020-2021 навчальному році, становить близько 19% від загальної кількості працівників.
Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів. У 2020-2021 навчальному році відповідно до плану курсову перепідготовку пройшли 8 педагогічних працівників.
Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності.
Учителі закладу освіти беруть участь у методичних заходах обласного та всеукраїнського рівнів.
Всеукраїнський рівень |
Методичний семінар «Духовно-моральне виховання учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти на засадах християнських цінностей» (Родіонова М.В., Паничева А.М., Репяк С.В.) |
Семінар-практикум «Розвиток професійної компетентності педагога у процесі підвищення кваліфікації» (Калашник Г.М., Олексів В.В.)) |
Всеукраїнський вебінар «Реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 4 класах на засадах НУШ» (Олексів В.В.) |
Лайт-конкурс «Кращий кабінет інформатики ЗСО»-2021 року – І місце (Калашник Г.М.) |
Лайт-конкурс «Кращий кабінет іноземної мови ЗСО»-2021 року – І місце (Строган О.М.) |
Онлайн педрада «Сучасний учитель-дослідник, учений, письменник, актор, психолог, стратег і…» (Олексів В.В.) |
Участь в основному етапі ІІ циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти ( Паничева А.М., Шевчук С.О.) |
Обласний рівень |
Обласна школа новаторства організаторів виховної роботи «Виховання на загально-людських морально-етичних цінностях: системнй підхід та інновації» (Репяк С.В., Родіонова М.В.) |
Конференція «Превенція суїцидальних тенденцій серед підлітків» (Редчиць Н.В.). |
Круглий стіл «Формуємо національну едентичність» (Родіонова М.В.. Репяк С.В.) |
Конкурс патріотичного календаря – ІІІ м. (педколектив школи) |
Школа педагогічної майстерності організаторів виховної роботи «Розвиток фахової майстерності педагогів щодо формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості» (Родіонова М.В.. Репяк С.В.) |
Авторська творча майстерня «Використання ігрових технологій в освітній діяльності щодо популяризації духовно-культурної спадщини українського народу» (Родіонова М.В. Репяк С.В.) |
Методичний вебінар «Актуальні аспекти національного виховання: оновлення підходів та сучасні практики» (Родіонова М.В.. Репяк С.В.) |
Методичні заходи, конкурси, курси підвищення кваліфікації на різних освітніх платформах:
Студія онлайн-освіти EdEra |
«Найбільший урок у світі. Змінюю світ» (Калашник Г.М.) |
Модуль «STEAM-проєктування з освітніми рішеннями EdPro» (Родіонова М.В., Репяк С.В. |
|
«Генеза» |
Вебінар «Предметно-інтегроване навчання в реалізвції курсу мовно-літературної галузі) |
Інтерактивна школа творчого вчителя |
Онлайн-навчання «Підручники для 4 класу як запорука успішного закінчення початкової ланки НУШ» (ОЛексів В.В.) |
Тренінг Malteser International |
«Перша медична допомога» (Лягуша Г.О.,Калашник Г.М., |
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ УЧАСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
ТА ЇХ НАСТАВНИКІВ У РІЗНОМАНІТНИХ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАХОДАХ
Участь у Міжнародних проєктах |
Міжнародний соціальний проект «Книга Добра» (учасники: 15 учнів 5-8 класів, керівник Калашник Г.М.)
|
|
Всеукраїнський рівень |
Всеукраїнський квест-марафон «Чи знаємо ми Т. Шевченка?» Калашник Вадим - лауреат (кер. Родіонова М. В., 2020р.) |
Цифровий Всеукраїнський марафон з української мови імені П. Яцика Калашник Вадим, Строган Станіслав - відзнака (кер. Родіонова М.В.) |
Всеукраїнський квест-марафон «Чи знаємо ми Т. Шевченка?» Строган Станіслав - переможець, Калашник Вадим - переможець (кер. Родіонова М. В.) |
Обласний рівень |
Обласний конкурс-виставка робіт з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Ми усе можемо» Рип’як Таїсія - ІІІ місце номінація «Акварель», ІІІ місце - номінація «Графіка» (кер. Репяк С. В.), Строган Станіслав - ІІІ місце (кер. Строган О. М)
|
Відкритий загальноміський онлайн фестиваль-конкурс з образотворчого, декоративно-ужиткового мистецтва «Відлуння осені -2020» м. Івано-Франківськ Строган Станіслав - І місце, Калашник Станіслав - ІІІ місце, (кер. Калашник Г. М.)
|
Обласний конкурс «Малі річки-життя Донбасу» (номінація «Річки через об’єктив» ) Шапко Майя - ІІ місце (кер. Шапко Л. О.) |
Обласна виставка квіткових композицій, присвячена Дню Захисника України Толпекін Тимофій - ІІ місце (кер. Шапко Л. О.) |
Обласний конкурс майстрів народних ремесл «Природа і творчість» Корінчук Кирило - ІІ місце, Толпекін Тимофій - ІІІ місце, Белінська Орина - ІІІ місце, Шапко Майя - ІІІ місце, Шапко Мілана - ІІ місце (кер. Шапко Л. О.), Британ Єгор - ІІ місце, Павлюченко Ярослав - І місце, Куліков Кирило - І місце (кер. Маслова Т. М.) |
Обласний конкурс краєзнавчих учнівських досліджень «Моє місто (село) на долоні» Номінація «Донеччина в історичній ретроспективі» Олексів Мар’яна, Мельнишина Ангеліна, Калашник Вадим - ІІІ місце (кер. Калашник Г.М., Родіонова М.В.)
|
Обласний конкурс асоціативного малюнка «Який я первоцвіт» Шапко Майя - ІІІ місце, Антонь Ілона - ІІІ місце (кер. Шапко Л. О.) |
Обласний конкурс-виставка робіт з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Великодній дивограй» Чистякова Катерина - І місце (кер. Калашник Г. М.), Строган Станіслав - І та ІІ місце (кер. Строган О. М. ), Сєргєєва Анна - ІІІ місце (кер. Олексів В.В.) |
Обласний етап Всеукраїнської природоохоронної акції «Годівничка» Сидоров Іван - І місце (кер. Олексів В.В.), Бєлинська Орина - ІІІ місце, Калашник Станіслав - ІІ місце, Федосова Олександра - ІІ місце, Тугай Микита - ІІ місце (кер. Шапко Л. О.)
|
Обласна природоохоронна акція «Проліска» Штагер Софія - ІІ місце, Лягуша Богдан - ІІ місце, Яблучанська Анастасія - ІІ місце, Мельнишина Єва - ІІІ місце (кер. Маслова Т. М.), Рип’як Таїсія - ІІІ місце (кер. Репяк С. В.), Олексів Мар’яна - ІІ місце (кер. Бутурлімова О.М.)
|
Обласний конкурс презентацій «Олімпійське сузір’я Донеччини» Калашник Вадим - переможець (кер. Калашник Г. М.) |
ПІДСУМКИ УЧАСТІ
У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАДАХ ІІ ЕТАПУ
Одним із головних показників педагогічної майстерності та результативності наполегливої роботи вчителів школи є робота з обдарованими учнями та їх перемоги на різних етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. У зв’язку з переведенням Шахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на дистанційну форму навчання з 11.11.2020 по 23.11.2020 року з метою запобігання поширенню короновірусу COVID-19 учні школи взяли участь тільки в олімпіадах з математики, інформатики, англійської мови, правознавства.
№з/п |
Клас |
Предмети |
|||
1 місце |
2 місце |
3 місце |
Рейтингова робота |
||
1 |
5 |
|
математика |
|
|
2 |
8 |
інформатика, математика |
|
|
|
3 |
10 |
Математика, правознавство |
|
|
|
4 |
8 |
|
англ. мова |
|
|
5 |
9 |
англ. мова |
|
|
|
|
|
АНАЛІЗ ЗНО-2020
|
Укр мова |
Історія |
Математика |
Фізика |
Георафія |
Біологія |
||||||
|
річна |
ЗНО |
річна |
ЗНО |
річна |
ЗНО |
річна |
ЗНО |
річна |
ЗНО |
річна |
ЗНО |
1 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
|
6 |
4 |
5 |
|
4 |
|
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
|
4 |
|
4 |
3 |
4 |
|
3 |
5 |
4 |
4 |
7 |
5 |
|
5 |
|
5 |
|
4 |
5 |
4 |
10 |
9 |
10 |
|
10 |
5 |
10 |
|
11 |
7 |
10 |
|
5 |
6 |
|
4 |
|
5 |
|
5 |
|
4 |
|
4 |
|
6 |
6 |
|
4 |
|
4 |
|
5 |
|
5 |
|
4 |
|
7 |
8 |
5 |
9 |
5 |
9 |
|
7 |
|
10 |
|
10 |
5 |
8 |
6 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
4 |
|
4 |
|
9 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
|
4 |
|
4 |
4 |
4 |
|
10 |
9 |
5 |
10 |
|
10 |
4 |
10 |
|
11 |
5 |
10 |
|
11 |
3 |
4 |
4 |
7 |
5 |
|
4 |
|
5 |
|
4 |
5 |
12 |
9 |
6 |
9 |
7 |
9 |
|
10 |
|
10 |
7 |
10 |
|
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ ШКОЛИ
Працевлаштування випускників школи знаходиться на постійному контролі адміністрації школи. У 2020 році зі школи було випущено 12 учнів 11-го класу, 24 - 9-го класу.
Із них:
9 клас
Кількість учнів 9-го класу |
Із них |
Продовжили навчання у навчальних закладах |
|||||||
Закінчили 9-й клас |
Отримали свідоцтва |
У своїй школі |
У школах області |
У школах інших областей |
ПТУ |
Технікуми |
інше |
||
24 |
24 |
24 |
20 |
|
|
2 |
2 |
1 – Бюджет 1 – контракт |
|
11 клас
Кількість учнів 11-го класу |
Із них |
Продовжили навчання у навчальних закладах |
Працевлаштован |
не працюють, не навчаються |
||||
Закінчили 11 – й клас |
Отримали атестати |
ВУЗ |
Коледж |
Училище, ліцей |
|
|||
12 |
12 |
12 |
5 -контракт |
1-контракт |
4 |
|
2 |
|
У школі робота була спрямована на всебічне охоплення випускників повною загальною середньою освітою, здійснювався контроль за навчанням. У наявності документи, що підтверджують подальше навчання та працевлаштування випускників.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ХАРЧУВАННЯМ
На виконання Закону України «Про освіту» ( ст.25) , «Про загальну середню освіту « ( ст.5) та з метою створення умов, сприятливих для зміцнення здоров`я учнів, формуванню навичок правильного харчування, пошуку нових форм обслуговування дітей у закладі були розроблені основні завдання, які висвітлюють наступні питання:
- забезпечення безкоштовним і пільговим харчуванням учнів школи;
- створення сприятливих умов для організації раціонального харчування;
- зміцнення і модернізацію матеріальної бази приміщень харчоблоку школи ;
- підвищення культури харчування;
- забезпечення санітарно-гігієнічної безпеки харчування;
- проведення систематичної роз`яснювальної роботи серед батьків і учнів про необхідність гарячого харчування.
У школі організовано безкоштовне гаряче харчування всіх учнів на суму 50 грн., пільгові категорії – 70 грн.
З метою забезпечення якісного харчування учнів, охорони їхнього життя і здоров`я, недопущення приймання недоброякісних продуктів харчування та продовольчої сировини до їдальні, в школі працює громадський контроль, до складу якого входять учителі, батьки, представники громадськості.
Щоденний контроль здійснюється адміністрацією, педагогами. Обов`язковим є дотримання щоденного меню, яке затверджується директором школи. Медичною сестрою щодня знімається бракераж сировини й готової продукції, що реєструється у відповідних журналах. Перспективне меню узгоджується з Держпродспоживслужбою .
Шкільна їдальня функціонує з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, про що свідчить відсутність приписів СЕС. Вона світла, простора. В їдальні є інформаційні стенди: «Меню», «Куток споживача», «Правильне харчування- запорука здоров’я», «Правильне харчування - гармонійний розвиток» ( «Збережемо здоров’я», «Вітамінна абетка», «Етикет за столом»). У їдальні знаходиться куточок для миття рук.
Їдальня оснащена сучасним обладнанням, але на даний момент відсутня достатня кількість посуду.
У шкільній їдальні працюють штатні кухарі. Харчування учнів монопрофільне, різноманітне, калорійне. Приміщення їдальні облаштовано відповідно до державних будівельних норм України. Відсутнє харчування дітей з особливими дієтичними потребами.
Діти щодня отримують м’ясні, рибні ,овочеві страви, молочні продути , соки, свіжі фрукти.
Заклад ( у т.ч. і їдальня) забезпечений якісною питною водою.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Заклад розташований за адресою: с.Шахове вул.Шкільна б.1а
Будівля школи складається з двох корпусів. Перший корпус двоповерхова будівля здана в експлуатацію після капітального ремонту 01 вересня 2017 року. Другий корпус двоповерхова будівля здана в експлуатацію після капітального ремонту 01 вересня 2018 року. Всі навчальні кабінети, коридори, спортивна зала , їдальня, бібліотека оснащені сучасним обладнанням.
Заклад має холодне водопостачання, облаштовані внутрішні туалети, забезпечені необхідним інвентарем та обладнанням.
Школа має 2 шкільні автобуси, якими здійснюється підвіз учнів з 11 населених пунктів до навчального закладу.
Шкільне подвір’я належним чином впорядковане, огороджене.
Протягом 2020 - 2021 навчального року поліпшено матеріально – технічну базу школи. Проведено косметичний ремонт приміщень школи, установлено вентиляцію в кабінеті хімії, спортивній залі, їдальні. Замінено підлогу у спортивній залі. Обладнано спортивний майданчик. Зроблено капітальний ремонт котельні. Установлено пожежну сигналізацію та оброблено дерев’яні конструкції даху протипожежною рідиною.
Придбано:
- набори для практичних та лабораторних робіт в кабінети фізики та хімії;
- канцелярських та господарських товарів на суму 57тис.грн.;
- інструментів для роботи на шкільному подвір’ї на суму 17 тис.грн.;
- запчастин для обслуговування шкільних автобусів на суму 57тис.грн.;
- посуду для шкільної їдальні на суму 15 тис.грн.
ЗАВДАННЯ НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб громади і держави.
2. Оновлення системи управління закладу освіти в напрямку формування громадсько активного закладу.
3. Розробка й реалізація освітньої програми відповідно до сучасного змісту освіти з урахування освітніх потреб здобувачів освіти та їх батьків.
4. Створення психолого-педагогічного середовища, яке сприяє збереженню життя і здоров’я здобувачів освіти, забезпечує психологічно комфортні умови здійснення навчально-виховного процесу.
5. Створення умов до якомога більшого наближення навчання і виховання кожного учня до його сутності, конкретних здібностей, майбутньої життєвої траєкторії.
6. Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття відповідного рівня загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних фізіологічних та психічних особливостей.
https://drive.google.com/file/d/1A1D9Jc0Nj0hw9yzJ5GK4xczOCKDTwHm0/view?usp=sharing