Правила роботи під час адаптивного карантину
Ранкове приймання дітей проводиться з 07.00 до 08.30 робочою групою на території закладу. Після 08.30 двері закладу зачиняються.
Повернення дітей додому відбувається після 16.00 на території закладу. У разі приходу батьків раніше встановленого часу здійснюється зв'язок з вихователем групи в телефонному режимі. Одягнену дитину до виходу супроводжує вихователь або помічник вихователя.
Протягом дня хвіртка та усі двері закладу повинні бути зачиненими для недопущення на територію та в приміщення сторонніх осіб.
Медичний працівник щоденно проводить температурний скринінг усіх працівників закладу перед початком роботи; не допускаються до роботи працівники, у яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань.
Медичний працівник щоденно проводить температурний скринінг дітей під час ранкового приймання на території закладу у спеціально визначеному для цього місці та кожні 4 години у приміщенні із занесенням показників у відповідний журнал. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань, ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків.
Педагогічні працівники протягом дня слідкують за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передають вихованця медичному працівнику закладу та інформують адміністрацію та батьків.
Робоча група контролює наявність у батьків і супроводжуючих осіб респіраторів або захисних масок.
Якщо дитина вперше приходить до дошкільного закладу після карантину, батьки надають медичну довідку від сімейного лікаря або лікаря-педіатра про стан здоров’я, епідоточення за результатами відповідних обстежень.
Батьки та супроводжуючі особи, які приводять та забирають дітей, повинні бути у респіраторі або захисній масці. Після проведення температурного скринінгу члени робочої групи ведуть дитину до вихователя групи, який приймає дітей на території закладу.
Пересування та очікування батьків на території повинно бути обмежено, що контролюється вранці та ввечері спеціально визначеними для цього працівниками.
Освітній процес організовується таким чином, щоб обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентарю, матеріалу, або передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом. Надається пріоритет формам роботи з дітьми, що проводяться на відкритому повітрі.
Директор надає необхідну допомогу педагогам закладу щодо організації освітнього процесу з дітьми в умовах карантину; проводить методичні заходи на свіжому повітрі з дотриманням правил соціального дистанціювання.
Протягом дня забезпечується максимальне перебування дітей на свіжому повітрі.
Проводяться додаткові ігри та вправи з дітьми щодо навчання індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання.
У групах перебуває не більше 10 дітей. У разі відвідування більшої кількості дітей, здійснюється їх перерозподіл по інших групах, куди вони ходитимуть до закінчення карантину.
Вихователі забезпечують процес харчування дітей у групах таким чином, щоб мінімізувати їх кількість за одним столом; здійснюють контроль за індивідуальним використанням дітьми одягу та речей.
На період карантину забороняється:
використання багаторазових (тканинних) рушників;
використання м’яких (м’яконабивних) іграшок;
використання килимів з довгим ворсом;
перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;
проведення масових заходів за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів;
проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).
Медичний працівник контролює прийом продуктів харчування, дотримання поточності процесів, технології приготування страв, їх вихід, безпеку та якість; санітарний стан харчоблоку, використання обладнання та кухонного інвентарю відповідно до санітарних вимог; дотримання правил особистої гігієни персоналом, наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку з відповідними записами у спеціальному журналі; здійснює контроль за дотриманням вимог організації оптимального питного режиму в закладі.
Здійснюється контроль за використанням працівниками засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів.
Забезпечується наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників у санвузлах.
Проводиться дезінфекція поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять.
Провітрюються приміщення протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.
Проводиться вологе прибирання у приміщеннях, що задіяні в освітньому процесі; миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфекційних розчинів; чистка килимів пилососом; миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки; обробка іграшок із застосуванням дезінфекційних розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах; дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.
Технічний персонал забезпечує виконання вимог щодо маркування, використання, зберігання санітарного та спеціального одягу; маркування та зберігання інвентарю для прибирання, мийних і дезінфекційних засобів у недоступному для дітей місці.
Забезпечується збір використаних паперових рушників в окремі контейнери з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.
Працівники закладу зобов’язані регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, чхання, кашлю, у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити руки.
Щоденно проводиться полив зі шлангу доріжок, прогулянкових майданчиків з обов’язковим миттям підлоги тіньових навісів із застосуванням дезінфекційних розчинів; здійснюється вологе прибирання обладнання на групових та спортивному майданчиках з використанням мийних або дезінфекційних розчинів.
Забезпечується мінімальне (чітко визначене) пересування учасників освітнього процесу по закладу.
Культурно-масові заходи, масові збори відтерміновати до нормалізації епідемічної ситуації.
Робочі наради з працівниками закладу проводяться на свіжому повітрі з дотриманням дистанції та маскового режиму.