ЕЛЕКТРОННА ПОСЛУГА ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ: "ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ"
Нова сервісна послуга – подання відомостей про трудову діяльність з введення даних записів паперових документів про трудову діяльність та наданням їх скан-копій.
Сервіс надається для застрахованих осіб та для страхувальників для введення інформації по застрахованих особах, які перебувають зі страхувальником у трудових відносинах.
Користувачу Веб-порталу, який авторизувався за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), надається можливість сформувати та подати відомості про трудові відносини, а саме:
перевірити (заповнити) загальні дані – для застрахованої особи визначаються автоматично та не надаються на редагування; для страхувальника надаються на ручне заповнення та подальшу перевірку наявності особи в Реєстрі застрахованих осіб (РЗО) та наявності трудових відносин між страхувальником та застрахованою особою;
заповнити записи паперових документів (трудової книжки, військового квитка, диплому, книжки колгоспника тощо), скан-копії яких буде додано до звернення;
додати скан-копії документів, які є обов’язковими для подання відомостей про трудову діяльність;
підписати звернення КЕП та надіслати його до органу ПФУ.
За результатами опрацювання звернення в ПФУ користувач на Веб-порталі отримує інформацію щодо стану його обробки та після опрацювання цього звернення застрахована особа в кабінеті зможе побачити актуальні дані про свою трудову діяльність, які зафіксовано в ПФУ.
УВАГА Раніше вкладка для надання сканкопій трудової книжки мала назву "Надання скан-копій трудової книжки", на сьогодні вона має назву "Відомості про трудову діяльність".