A A A K K K
для людей із порушенням зору
Шахівська сільська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

#ДПС_електронні_сервіси

Дата: 01.10.2020 13:53
Кількість переглядів: 4831

 

 

Спрощено механізм обміну електронними документами

з контролюючими органами!

 

Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що у зв’язку із набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за № 723/35006 (далі – Наказ № 261), значно спрощено механізм обміну електронними документами з контролюючими органами.

З 1 вересня 2020 року приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Договір) відбувається після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.

Заяви про приєднання до Договору за формами J1392001 та F1392001 скасовано. Новий договір Головного управління ДПС у Донецькій області від 31.08.2020 №599003 розміщено у відкритій частині Електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/contract.

При цьому запроваджена можливість зміни уповноважених осіб платника, яким надається право користування Електронним кабінетом. Надсилання інформації щодо інших відповідальних осіб платника податків, яким делеговано право підпису електронних документів (наприклад, бухгалтер або уповноважена особа, якій надається право підпису податкових накладних), відбувається як і раніше, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за формами документів J1391103 та F1391103.

Режим «Введення звітності» у приватній частині Електронного кабінету надає можливість введення/надсилання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (бухгалтера або уповноваженої особи), перегляду статусу направленого документу (прийнято або не прийнято).

За допомогою режиму «Вхідні/вихідні документи» можна дізнатись про причини не прийняття повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису та причини неприйняття податкової звітності, поданої засобами телекомунікаційного зв`язку.

Водночас, договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, які станом на день набрання чинності Наказом № 261 (на 01.09.2020) є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу III Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

У відкритій частині Електронного кабінету у режимі «Допомога» розміщено інструкцію для користувачів, а також  телефон служби підтримки 0800501007 (напрямок 0).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано