КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ: ПЕРЕВАГИ КОРИСТУВАННЯ ПОСЛУГАМИ ОНЛАЙН 24/7 БЕЗ ПЕРЕРВ ТА ВИХІДНИХ
Скористайтеся швидким та зручним способом отримання інформації та послуг в електронному «Кабінеті роботодавця» на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Тут ви зможете переглянути дані звітності щодо сплати ЄСВ, самостійно отримати електронні довідки щодо працівників, їхнього страхового стажу та розміру заробітної плати для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також почерпнути багато іншої корисної інформації.
Для того, аби стати користувачем е-кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за допомогою електронного цифрового підпису.
Ознайомитись з детальною інструкцією щодо реєстрації можна за посиланням https://portal.pfu.gov.ua в інформаційному полі головного меню «Як зареєструватися».
УВАГА!
ДОВІДКИ ОК-5, ОК-7, ФОРМУ 9 МОЖНА РОЗДРУКУВАТИ САМОСТІЙНО, АБО ЗВЕРНУТИСЬ ДО СВОГО РОБОТОДАВЦЯ
Через «Кабінет роботодавця» можна отримати довідки про трудовий і страховий стаж працівника (ОК-5, ОК-7, форма 9).
Такі довідки, зокрема, необхідні для отримання з Фонду соціального страхування України допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах (лікарняні і декретні).
Роботодавці можуть самостійно роздруковувати довідки про страховий стаж своїх працівників. (ОК-5, ОК-7, форма 9).
Якщо Ви маєте КЕП, Ви самостійно можете отримати через веб-портал ПФУ такі електронні документи з QR-кодом:
довідку про трудовий та страховий стаж (форма 9)
індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5, ОК-7) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).
Як отримати такі довідки онлайн ? Що для цього потрібно?
передусім авторизуйтеся в «кабінеті страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
відтак у лівому боковому меню та в розділі «Комунікації з ПФУ» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів» та в електронному бланку замовлення виберіть тип звернення «Довідка про трудовий та страховий стаж»/ОК-7;
після заповнення всіх атрибутів звернення обов’язково введіть кваліфікований електронний підпис та пароль до нього, натиснувши кнопку «Відправити до ПФУ»;
щоб перевірити стан розгляду звернення, перейдіть в розділ «Звернення». В пункті «Статус звернення» вам висвітиться результат.
Заявнику надсилається електронний документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджено спеціальним QR-кодом, та електронний документ, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, який, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду України.