Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам
Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?
По суті, причина одна – це помилки.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Увага!
В заявах-розрахунках зі статусом “не прийнято” причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua ).
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Отримуйте інформацію про е-лікарняний - реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
https://portal.pfu.gov.ua та авторизуйтесь в зручний для себе спосіб
https://cutt.ly/V2x0iEX
Стежте за актуальною інформацією з питань державного соціального страхування на Фейсбук-сторінці
https://www.facebook.com/dn.pfy та Телеграм-каналі
https://t.me/PensFond_dn Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Портал електронних послуг Пенсійного Фонду України portal.pfu.gov.ua
Бережіть себе та своїх близьких. Заощаджуйте свій час та користуйтеся онлайн-сервісами вебпорталу не виходячи з дому