У 2022 році фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надано консультаційних послуг громадянам, які звернулись на телефони “гарячої лінії” Головного управління
У 2022 році фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 48 479 консультаційних послуг громадянам, які звернулись на телефони “гарячої лінії” Головного управління.
Спеціалісти допомогли отримати відповіді на важливі питання щодо порядку оформлення пенсій, умов призначення та перерахунку виплат, отримання довідок про стаж та заробітну плату, отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок “Пенсійний фонд”, оформлення пенсійного посвідчення та відображення його в застосунку Дія тощо.
Всю необхідну інформацію з питань пенсійного забезпечення, призначення житлових субсидій та пільг, страхових виплат можна отримати на наших ресурсах - Фейсбук-сторінці https://www.facebook.com/dn.pfy та Телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
Нагадуємо, що послуги можливо отримувати в зручному форматі - дистанційно за допомогою онлайн-сервісів ПФУ.
Для цього необхідно зареєструватися в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Способи авторизації - за посиланням: https://cutt.ly/p9bLAWG
Телефони “гарячої лінії” Головного управління та графік роботи - https://cutt.ly/Y9jxrWi