Шахівська сільська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район

ЗВІТ директора ЗДО ясла-садка «Берізка» Шахівської сільської ради БАТИГ Ганни Анатоліївни  перед колективом та громадськістю  за 2024-2025 навчальний рік

Дата: 23.05.2025 11:57
Кількість переглядів: 37

 ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯСЛА – САДОК «БЕРІЗКА»

ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

директора ЗДО ясла-садка «Берізка» Шахівської сільської ради БАТИГ Ганни Анатоліївни

 перед колективом та громадськістю

 за 2024-2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

с. Никанорівка, 2025

Даний звіт складено на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005р. № 178, відповідно до якого директор закладу освіти має звітувати про свою діяльність перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою та громадськістю.

 

МЕТА ЗВІТУВАННЯ:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності керівника.

 

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

 

НОРМАТИВНО – ПРАВОВА БАЗА:

Освітня діяльність ЗДО я/с «Берізка» Шахівської с/ради регламентується нормативно-правовими та нормативно-організаційними документами:

  • Закон України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 N 2628-III.
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 12.03.2003. N 305 «Про затвердження Положення про заклад дошкільної освіти».
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 N 301-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти».
  • Наказ МОН від 12.01.2021 N 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція».
  • Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 N 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
  • Наказ Міністерства економіки України від 28.09.2021 N 620–21 «Про затвердження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти».
  • Наказ Міністерства економіки України від 19.10.2021 N 755–21 «Про затвердження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти».
  • Лист МОН від 14.08.2020 N 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)».
  • Лист МОН від 29.03.2022 N 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
  • Лист МОН від 02.04.2022 N 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні».
  • Лист МОН від 22.06.2024 N 1/6894-22 «Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період».
  • Лист МОН від 26.07.2024 N 1/8462-22 «Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану».
  • Конституція України, Конвенція ООН «Про права дитини»
  • Положення про ЗДО
  • Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
  • Статут ЗДО, правила внутрішнього трудового розпорядку, річний план роботи ЗДО.

ЗАВДАННЯ НАД ВИРІШЕННЯМ ЯКИХ ПРАЦЮВАЛИ:

  1. Продовження формування еколого – валеологічної компетентності дошкільників шляхом вивчення природи рідного краю та виховання любові до неї; ознайомлення з природою світу; формування елементарних навичок безпеки та самозахисту в довкіллі

 

  1. Продовження роботу з формування національно – патріотичної свідомості дошкільників шляхом ознайомлення з історією Батьківщини, символікою, виховування пошани до культурного спадку, ознайомлення з художнім словом

 

  1. Формування цифрової компетентності для впровадження інтерактивних форм, інноваційних методик та інформаційно – комп'ютерних технологій у роботу з учасниками освітнього процесу

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА ПРО ЗДО

Повна назва закладу

Комунальна організація (установа, заклад) заклад дошкільної освіти ясла – садок «Берізка» Шахівської сільської ради

Тип власності

Комунальна

Юридична та фактична адреса

85086, Донецька область, Покровський район,

с. Никанорівка, вул. Миру, 1

Засновник, власник

Шахівська сільська рада

Орган підпорядкування

Відділ освіти та соціально – гуманітарної роботи Шахівської сільської ради (з 1 січня 2021 року)

Тип ЗДО

Загального типу розвитку

Контакти ЗДО

мобільний телефон: 0999257836

Е-mail: berizka11@meta.ua

Рік побудови

1970 рік

Проєктна потужність

1 група

15 місць

Кількість груп

Кількість дітей за списком

Кількість інклюзивних груп

1 різновікова

5 дітей

Немає

Мова викладання

Українська

Режим роботи (очний формат)

 

 

 

Режим роботи (дистанційний формат)

з 7.00 до 17.30 без перерви

10,5 – годинне перебування;

5 – денний робочий тиждень;

вихідні: субота, неділя, святкові дні

з 8.00 до 16:00

5 – денний робочий тиждень;

вихідні: субота, неділя

Додаткові освітні послуги

Відсутні

Освітньо – виховний напрямок

Еколого - валеологічний

Керівник закладу

БАТИГ Ганна Анатоліївна

Педагогічний склад

Директор: Батиг Ганна Анатоліївна, освіта вища педагогічна, педагогічний стаж станом на 01.09.2023 року – 10 р 10 м, категорія – відсутня.

Вихователь: Вєрцанова Анжела Олександрівна, освіта спеціальна педагогічна, педагогічний стаж станом на 01.09.2023 року – 26 р 1 м, категорія – відсутня.

Кадрове забезпечення

 

 

Всього штатних одиниць – 5,05

Педагогічні працівники – 2,15

Обслуговуючий персонал – 2,9

Вільні вакансії – немає

Програми розвитку

Програма розвитку дітей від 2 до 6 (7) років «Дитина»

Авторська програма з еколого – валеологічного розвитку «Природи лагідна краса»

Програма розвитку дітей 5 року життя «Впевнений старт»

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

  • збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей,
  • формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів,
  • забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Зараховування дітей до закладу дошкільної освіти ясла – садка «Берізка» здійснюється на підставі заяв батьків або осіб, що їх замінюють упродовж календарного року. До заяви додаються: копія свідоцтва про народження дитини, медичні довідки про стан здоров'я дитини, про епідеміологічне оточення, копії документів, що підтверджують статус пільгової категорії сім'ї, копії висновку про дитину з ООП  віком до 18 років або копія посвідчення особи, яка одержує соціальну допомогу, висновку Інклюзивно - ресурсного центру про комплексну психолого – педагогічну оцінку розвитку дитини, копії індивідуальної програми реабілітації дитини з ООП.

Навчальний рік у ЗДО я/с «Берізка» розпочався з 01 вересня 2024 року і закінчився 31 травня 2025 року. З 01.06.2025 року по 31.08.2025 року триває літній оздоровчий період. Освітньо – виховний процес здійснювався виключно в дистанційному форматі за допомогою цифрових інструментів, а саме:

  • застосунку Viber
  • застосунку Telegram
  • соціальної мережі Facebook
  • сервісу Google Meet
  • телефонного зв'язку
  • Google Форми

З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою закладу створено сторінку ЗДО на сайті Шахівської ОТГ https://shahivska-gromada.gov.ua/zaklad-doshkilnoi-osviti-berizka-15-15-02-31-07-2019/ де висвітлюється вся інформація відповідно до Закону України «Про освіту», стаття 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти».

Упродовж навчального року інформація про роботу закладу, цікаві моменти життя ЗДО опубліковувались в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100026625111226.

Вся статистична інформація по ЗДО ведеться через комп'ютерну програму «КУРС:Дошкілля», інформація в якій оновлюється щотижня та генерує в собі відомості про склад дітей, працівників закладу, табель робочого часу, табель відвідуваності (не вівся в 2023-2024 навчальному році через дистанційну форму навчання), щорічного звіту 85 – К тощо.

 

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

 

 

Облікова кількість штатних працівників, осіб

Кількість посад, од

усього

з них

за штатним розписом

фактично зайнятих

 

жінки

особи у віці

особи, які мають освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень)

до 35 років

60 років і старше

молодший бакалавр, молодший спеціаліст

бакалавр, спеціаліст, магістр

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

Усього

 

5

4

1

1

1

1

5.05

5,05

у тому числі

педагогічний персонал

 

2

2

1

0

1

1

2.15

2.15

з них

директори

 

1

1

1

0

0

1

 

 

вихователі

 

1

1

0

0

1

0

вихователі-методисти

 

0

0

0

0

0

0

практичні психологи

 

0

0

0

0

0

0

соціальні педагоги

 

0

0

0

0

0

0

асистенти вихователів

в інклюзивних групах

 

0

0

0

0

0

0

інший педагогічний

персонал

 

0

0

0

0

0

0

технічний персонал

 

3

2

0

1

1

0

2.9

2.9

Із рядка 3100 – жінки

 

1

2

 

Вільні вакансії – немає

Комплектування ЗДО педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом регламентується законодавчими та нормативно-правовими актами. Персоналом заклад забезпечений повністю. У зв’язку з складною безпековою ситуацією на території громади, що спричинена бойовими діями країни – агресора 3 працівника ЗДО подали заяви про надання безкоштовних відпусток за договором сторін і евакуювалися до більш безпечних територій. З 4 вересня 2025 року директор закладу також працювала виключно в дистанційному форматі. В очному форматі працював двірник закладу.

САМООСВІТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ:

На протязі 2024 – 2025 навчального року педагогічні працівники закладу пройшли наступні курси підвищення кваліфікації:

БАТИГ Ганна – директор ЗДО:

«Професійний стандарт керівника (директора) закладу дошкільної освіти: основні засади та шляхи реалізації», 03.02.2025-07.02.2025, Донецький ІППО

ВЄРЦАНОВА Анжела – вихователь ЗДО:

знаходиться в безкоштовній відпустці за згодою сторін, курси підвищення кваліфікації та атестація перенесені за заявою на наступний 2026 рік

Результати проходження навчання та атестації педагогічних працівників заносилися до Єдиної атестаційної системи (ЄАС).

Згідно річного плану роботи ЗДО протягом навчального року було проведено 4 педагогічні ради: серпень, листопад, лютий, травень.

Педагогічними працівниками закладу було прийнято активну участь в онлайн-заходах (вебінарах, тренінгах) спеціалістів Центру професійної підтримки педагогічних працівників м. Добропілля та Донецького обласного ІППО. Були постійними учасниками освітнього хабу «Донеччина»: Центру вивчення державної мови «СловоДвір» та Центру психологічної підтримки.

САМООЦІНЮВАННЯ ТА МОНІТОРИНГ

Оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО проводилася згідно параметрів шкали  оцінювання  ECERS – 3 і обговорювалося на педагогічних радах.  Згідно результатів шкали оцінювання  робота  закладу оцінена на середньому рівні. Досягнути кращих результатів не вдалося через дистанційну форму освітнього процесу, воєнний стан.

Процедурою оцінювання педагогічної діяльності є проведення внутрішнього моніторингу в ЗДО щодо визначення професійних компетентностей або окремих знань, умінь та навичок педагогічного працівника.     

Моніторинг знань дітей, який проводився протягом навчального року відповідно до затвердженого плану, дозволив прослідкувати розвиток пізнавальних і творчих здібностей дітей, їх рухової активності, визначити результативність проведеної роботи. Для моніторингу ЗУН дошкільників в дистанційному форматі було розроблено та затверджено «Табель успіху дошкільника», який було апробовано в травні 2024 року.                                                             

             Аналіз даних моніторингу показав, що більшість дітей отримали достатні знання    з усіх розділів програми, це свідчить, про те що заняття проводились на достатньому  методичному  рівні. Моніторинг знань, умінь, навичок за освітніми лініями  показав, що найменші показники належать мовленнєвому розвитку.  Показники готовності дітей до шкільного навчання наступні:

Рівні сформованості компетентностей:

Критерій

3 дитини

2 дитини

«Досяг/ла успіху»

41%

39%

«На шляху до успіху»

59%

61%

«0»

0%

0%

Сенсорно-пізнавальний розвиток

30%, 70%, 0%

20%, 80%, 0%

Мовленнєвий розвиток

13%, 87%, 0%

9%, 91%, 0%

Соціально – моральний розвиток

50%, 50%, 0%

50%, 50%, 0%

Художньо – естетичний розвиток

32%, 68%, 0%

32%, 68%, 0%

Еколого – валеологічний розвиток

57%, 43%, 0%

57%, 43%, 0%

Здоров'я та фізичний розвиток

73%, 27%, 0%

73%, 27%, 0%

 

ЗАХОДИ В ЗДО:

          Протягом навчального року в ЗДО в дистанційному форматі проводилися наступні заходи:

- проєкт «Городик цілий рік» (вересень-серпень)

- проєкт «Україна – наша ненька» (лютий)

- гурткова експериментально – дослідницька робота (постійно, за планом)              - тематичні тижні та місячники

- Тиждень пожежної безпеки;

- Тиждень спорту

- Місячник «Діти на дорозі»

- Екологічний тиждень

- Патріотичний місячник

- Тиждень здорового способу життя

- Тиждень казки

- Тиждень безпеки

- Тиждень охорони праці

- Екологічний тиждень

- виставки та конкурси:

- Фотовиставка «Моя маленька Батьківщина»

- Виставка робіт з овочів та фруктів «Ходить гарбуз по городі»

- Виставка малюнків та аплікацій в нетрадиційних формах «Осінній сад»

- Презентація листівок «Новорічні фантазії»

- Конкурс поробок разом з батьками «Зима»

- Виставка поробок в різних техніках «Україна – моя ненька» 

- Подарунки для матусь «Мама – сонечко в сім’ї, ми – промінчики її»

- Виставка поробок з солоного тіста «Великодня писанка»

- «Народні умільці» (виставка – конкурс робіт з природного матеріалу)

- заходи та розваги за планом вихователя

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ:

Протягом 2024 – 2025 навчального року особлива увага приділялася співпраці з батьками, оскільки організувати дистанційний процес без партнерства з батьками дошкільників неможливо.

Проводилися:

- загальні батьківські збори (вересень)

-тематичні та індивідуальні бесіди

- анкетування та опитування

- консультації

- обговорення, дискусії, діалоги, ділові ігри, «відкриті мікрофони», круглі столи

- валеоальманах

          Взаємодія з батьками полягала в основному в:

- залучанні батьків під час проведення онлайн-уроків та онлайн-заходів

- залучення батьків до виконання завдань та вправ з дітьми

- висвітлювання інформації для роботи та матеріалів для ознайомлення через соціальну мережу Facebook та батьківський чат в Viber

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ:

          Харчування дошкільників в 2024 – 2025 навчальному році не проводилося через дистанційний формат роботи. Холодильне та частина технологічного обладнання евакуйовано; посуд та інвертар законсервовано на складі та харчоблоці.

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:

Медичні огляди персоналу ЗДО під час воєнного стану не проводилися. Листків тимчасової непрацездатності зареєстровано протягом року не було. Контроль за організацією медичної складової в ЗДО здійснює директор закладу.

 

МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНА БАЗА:

Площа закладу складає 0,38 га. Кількість споруд: 2 (вуглятник та будівля ЗДО). Кількість приміщень: для здійснення освітньо-виховного процесу – 4 (різновікова група, спальня, спортивна зала, дитяча роздягальня); адміністративні приміщення – 1 (кабінет директора); підсобні – 8 (харчоблок, пральня, 3 комори, санвузол, коридор, роздягальня працівників); котельня – 1.

Всі споруди та приміщення потребують поточного ремонту. Кількість майданчиків: 2 (ігровий та спортивний). Майданчик для збору відходів знаходиться за межами ЗДО.

 

ПОЛІПШЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ:

Поліпшення матеріально – технічної бази ЗДО здійснювалося виключно за кошти утримувача. Протягом 2024-2025 навчального року витрати на утримання закладу складалися із:

- оплати комунальних послуг: електроенергії, води, вивезення сміття, енергоносіїв (під час опалювального періоду), бензину (для роботи генератора)

- підключення до мережі Internet

- заробітної плати працівників

- перезаправлення вогнегасників.

 

          ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ:

          Відповідальною за організацію охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки в ЗДО я/с «Берізка» є його керівник.

Робота з дітьми та йї батьками в даному напрямку проводилася вихователем закладу та включала в себе різноманітні заходи: консультації, ігри, заняття, опитування, розповсюдження Алгоритмів дій, пам'яток, тематичних творів, мультфільмфі, казок тощо, проведення тематичних днів та тижнів (за річним планом роботи ЗДО).

          З працівниками ЗДО проводилися інструктажі (4 рази на рік) в дистанційному форматі. Двічі на рік (жовтень, квітень) проводилися тематичні тижні з охорони праці.

Припісів контролюючих служб протягом навчального року отримано не було. Нещачних випадків з працівниками ЗДО на робочих місцях зафіксовано не було.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано